بازدید 2543

انصاری: از السد شناخت کاملی داریم

کد خبر: ۴۷۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 23 February 2015
بازيکن تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سال قبل با تيم السد قطر بازي کرده بوديم و از آنها شناخت کافي داريم.

به گزارش فارس، ساسان انصاری در رابطه با دو شکست اخیر فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: خودمان هم نمی‌دانیم چرا در دو بازی اخیر عملکرد خوبی نداشتیم البته در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم ولی در مجموعه طی دو هفته گذشته خوب نبودیم شاید به قول دراگان اسکوچیچ دلیل بازی بدی که مقابل سایپا انجام دادیم تمرکز بازیکنان روی بازی مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بود.

وی در رابطه با دیدار فولاد خوزستان مقابل السد قطر خاطرنشان کرد: از این تیم شناخت خوبی داریم آنها نسبت به سال قبل یکی دو تغییر داشتند و رائول گونزالس از جمع‌شان جدا شده‌ است. کادر فنی نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

مهاجم فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا می‌توانند از گروه خود صعود کنند، اظهار داشت: قطعاً امیدوار هستیم اگر امیدی نداشتیم در مسابقات شرکت نمی‌کردیم امیدوارم هواداران ما در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا که روز چهارشنبه در اهواز برگزار می‌شود ما را تنها نگذارد تا شروع خوبی در بازی‌ها داشته باشیم.

انصاری در مورد میزان آمادگی خودش خاطرنشان کرد: کاملاً آماده هستم و امیدوارم بتوانم در صورت صلاحدید کادر فنی و حضور در میدان برای تیمم مؤثر باشم به هر حال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ما یک بحث ملی هم داریم و اگر موفقیتی به دست بیاوریم برای کل فوتبال ایران است.

وی در مورد اینکه طی روزهای اخیر شرایط آب و هوایی خوزستان مناسب نبوده است، تأکید کرد: البته امروز با وجود بارندگی در اهواز موقع تمرین شرایط خوب بود و توانستیم تمرین با نشاط و مفرحی را انجام دهیم.

انصاری در رابطه با فشردگی بازی‌های تیمش تصریح کرد: به هر حال وقتی بازی‌ها به صورت پشت‌سر هم برگزار می شود کار ما سخت می‌شود در این شرایط چاره‌ دیگری نداریم و باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا با کسب نتایج مناسب دل هواداران را شاد کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل