بازدید 3233

اما و اگرهای افزایش تعرفه تلفن ثابت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: افزایش تعرفه تلفن ثابت، هنوز در سازمان تنظیم مقررات بررسی نشده است.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ 22 February 2015
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: افزایش تعرفه تلفن ثابت، هنوز در سازمان تنظیم مقررات بررسی نشده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمود واعظی در جمع خبرنگاران درباره افزایش تعرفه تلفن ثابت افزود: پیشنهادی در این خصوص داده اند که در سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی است و این پیشنهاد هنوز به کمیسیون نیامده و بحثی در این خصوص نشده است .

وی گفت : این پیشنهاد تا زمانی که در سازمان تنظیم مقررات و در کمیته های مختلف آن بررسی نشود به هیچ وجه نمی توان درباره آن صحبت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: به هر حال کمیسیون تنظیم مقررات 9 عضو دارد که من مسئول آن هستم اما به هرحال در آنجا باید بررسی شود و اکثریت رای بدهند .

ترجیح دولت این است که تعرفه افزایش نیابد

واعظی در پاسخ به این سوال که در اوایل تشکیل دولت تاکید داشتید ترجیح دولت این است که تعرفه افزایش نیابد تا مردم دچار فشار اقتصادی نشوند، هنوز هم روی این موضوع تاکید دارید؟ گفت: بله هنوز روی این موضوع تاکید دارم و به همین جهت است که ما هم تعرفه های اینترنت خانگی و هم تعرفه اینترنت موبایل را پایین آوردیم.

وی افزود: در این زمینه هم کدسازی نیز کردیم که با این اقدام تعرفه های تلفن ثابت شهری و استانی بسیار پایین آمده است، به همین دلیل شرکت مخابرات پیشنهادی داده که در سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی است و اگر کمیته های تخصصی در سازمان تنظیم به جمع بندی برسند و جمع بندی مناسبی باشد آن را در کمیسیون بررسی می کنیم .

ما تعرفه ها را تنظیم و تعدیل می کنیم

واعظی گفت: البته این پیشنهاد شرکت مخابرات به معنای افزایش تعرفه نیست ، بلکه ما تعرفه ها را تنظیم و تعدیل می کنیم .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره کیفیت پایین تری جی (3 G) در برخی مناطق که سوال خبرنگار دیگری بود گفت : اکنون در 148 شهر ما "تری جی" داریم و در 39 شهر نیز "فور جی" (4 G) نصب شده که در  حدود 21 شهر همه مناطق شهر تحت پوشش است و حدود 18 شهر نیز بخش هایی از شهر تحت پوشش است .

واعظی افزود :تا پایان اسفند  200 شهر به طور کامل زیر پوشش "تری جی" و 50 شهر نیز زیر پوشش "فور جی" می رود .

وی ادامه داد : البته همه اینها بستگی به این دارد که مشتری از چه اپراتوری استفاده کند ، اکنون یکی از اپراتورها در ارائه این خدمات خیلی با سرعت و  اپراتور دیگر نیز به کندی پیش می رود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر