بازدید 6635

پاسخ همراه اول به مخاطب ساکن شیخ بهایی

کد خبر: ۴۷۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 22 February 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با عرض سلام، چندین سال است که با شرکت محترم مخابرات سیار درخصوص مشکل آنتن دهی تلفن سیار در منطقه  شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان سوم و خیابان 4/3 تماس و مکاتبه گردیده لیکن متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدام موثری صورت نپذیرفته و برای برقراری و ادامه یک تماس بارها به دلیل رفتن آنتن بایستی منتظر بمانیم.خواهشمند است ترتیبی اتخاذ تا این مشکل برای ساکنین این منطقه در اسرع وقت مرتفع گردد.از طرف بسیاری از ساکنین.
ياداوري مينمايد در اخرين انعكاس از همراه اول مراجعه و قول رفع مشكل داده شد و چند باري هم تماس گرفته شد ولي متاسفانه منجر يه حصول نتيجه مورد انتظار نگرديد و همچنان مشكل حتي بيشتر ادامه دارد.

پاسخ:
باسلام واحترام
بازگشت به نامه شماره 113/324 درخصوص مشکل آنتن دهی درشیخ بهایی جنوبی به استحضار می رساند،جهت رفع مشکل مشترکین محترم این منطقه،سایتN9236 برنامه ریزی شده که مکان مناسب جهت نصب سایت،شرکت توزیع نیروی برق تهران(واقع در شهرک والفجر)است که علیرغم تلاش های بعمل آمده درخصوص عقد قرارداد اجاره سایت،به دلیل مخالفت رؤسای این شرکت،تاکنون موفق به عقد قرارداد اجاره با مالک سایت نشده ایم.درصورت همکاری مالکین وشهرداری ،درکوتاهترین زمان پس از عقد قرارداد اجاره با مالک سایت،مشکل برطرف خواهدشد.

سعید عسکری
مدیرکل ارتباطات



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل