بازدید 9579
پرسپولیس عامل نجات فراریان مالیاتی؟!

مالیات نده، از کشور فرار کن و با احترام برگرد

هم‌اکنون اما مدیران جدید پرسپولیس سر آن دارند تا با پیچیدن نسخه شفا‌بخش بازگرداندن یکی از این دو، ‌تیم خود را نجات دهند و خودشان را محبوب هواداران کنند؛ بنابراین، برای رسیدن به این هدف، پرداخت بدهی مالیاتی این مربیان، کمترین هزینه‌ای است که می‌توانند بپردازند.
کد خبر: ۴۷۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 23 February 2015
مالیات نده، از کشور فرار کن و با احترام برگرداین روز‌ها باشگاه پرسپولیس در حال شکستن یک رکورد دیگر است. اگر نتایج بازی پرسپولیس و لخویا آن‌ گونه که حمید‌ درخشان و هواداران نخواهند، رقم بخورد، شاید شاهد سومین تغییر در این تیم در‌ یک فصل باشیم؛ تیمی که با احتمال اخراج درخشان تا اینجای فصل، ممکن است به رکورد درخشان سه سرمربی و چهار سرپرست برای تیمش برسد.
 
به گزارش «تابناک»، در‌ هفته گذشته، یک بار دیگر، شاهد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس بودیم. این‌ بار نژادفلاح‌ به قائم مقامی باشگاه رسید تا شاید او گره از مشکلات پرسپولیس باز کند. نژادفلاح البته پیش از آمدنش‌ رسما کار مذاکره برای تغییرات در پرسپولیس را کلید زد و برای نجات این تیم، سراغ دو گزینه‌ای رفت که سابقه حضور در فوتبال ایران را داشتند؛ برانکو ایوانکویچ و افشین قطبی.

به ‌رغم تکذیب‌های اولیه و حمایت‌های مقابل دوربین از کادر فنی فعلی، سرانجام مشخص شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با هر دو این گزینه‌ها برای هدایت کشتی به گل نشسته پرسپولیس مذاکره کرده‌اند. این روز‌ها خبرگزاری نیست که گفت‌‎وگویی از این دو مربی را در خصوص بازگشتشان به ایران در صدر اخبار خود کار نکرده باشند.
 
البته سخن از ‌اینکه آیا انجام این فصل از تغییرات در پرسپولیس به نفع این تیم است یا خیر،‌ موضوع این بحث نیست، زیرا خود‌ به تنهایی وقتی جداگانه و نگاهی فنی ‌طلب می‌کند.

اما آنچه در اینجا قابل تأمل است، ‌شتاب مدیران ورزشی کشور برای بازگرداندن دو بدهکار مالیاتی به کشور است که موجب تعجب همگان شده است؛ برانکو ایوانکویچ و افشین قطبی، هر دو پس از پایان دوران مربیگری در تیم ملی، ایران را ترک کرده‌اند، ولی نکته قابل توجه در قطع همکاری این دو ‌با فوتبال ایران، در این است که آن‌ها بدون پرداخت مالیات قرارداد خود، از فرصت استفاده ‌و کشور را ترک کرده‌اند تا با پیگیری سازمان امور مالیاتی، بازگشتشان به کشور، مشکلات حقوقی برایشان ‌داشته باشد و همین ‌هم موجب شود تا این دو مربی در سال‌های اخیر به هیچ وجه پایشان را به ایران نگذارند تا مجبور به پرداخت مالیات خود نشوند.
 
هم‌اکنون اما مدیران جدید پرسپولیس سر آن دارند تا با پیچیدن نسخه شفا‌بخش بازگرداندن یکی از این دو، ‌تیم خود را نجات دهند و خودشان را محبوب هواداران کنند؛ بنابراین، برای رسیدن به این هدف، پرداخت بدهی مالیاتی این مربیان، کمترین هزینه‌ای است که می‌توانند بپردازند.

بنا بر این گزارش، ‌برانکو ایوانکویچ از محل قرارداد قبلی خود، ۶۰۰ میلیون تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است که اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند او را استخدام کنند، باید این مبلغ را علاوه بر ۷۰۰ هزار دلاری که درخواست کرده به او پرداخت کنند. شرایط مشابهی برای افشین قطبی هم برقرار است.

این گزارش می‌افزاید: چندی پیش و در جریان انتخاب سرمربی تیم ملی امید، ‌وزارت ورزش و جوانان وارد کار شد و اعلام کرد، صلاحیت زلاتکو کرانچار باید در «کمیته تعیین صلاحیت مربیان خارجی» تأیید شود که البته سرانجام هم او را به دلیل «شرب خمر» ‌تأیید نکردند.

هرچند آن روز‌ها از این ماجرا بوی تسویه حساب شخصی با رئیس فدراسیون به مشام می‌رسید، ‌مسئولان وزارت ورزش، به شدت از انجام وظایف ذاتی خود در این پرونده دفاع می‌کردند.

حال به نظر شما، ‌این کمیته نباید در ماجرای بازگرداندن با سلام و صلوات دو بدهکار مالیاتی،  وارد عمل شده و صلاحیت برانکو و قطبی را با موشکافی ‌بررسی کند؟
 
این روز‌ها پرسپولیس به شدت سردرگم‌ است و این پریشانی از رأس قدرت به بدنه تیم تزریق می‌شود، حال آنکه مدیران جدید راه نجات این تیم را در تغییرات فنی دیگری می‌بینند. هرچند بسیاری ‌با آن مخالفند، هرچه باشد این تغییرات برای پرسپولیس هزینه‌بر‌ است؛ تیمی که به دلیل مشکلاتش نتوانسته بود بازیکن خوبی جذب کند، با انجام تغییرات سوم در کادر فنی تا اینجای فصل، چیزی نزدیک به هفت میلیارد ـ تنها برای مربی خود ـ هزینه کرده و البته هنوز در جایگاه نهم جدول است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۸
اینجانب در اینجا عدم رضایت خود را از دادن مالیاتی که میدهم به این فوتبال ورشکسته و عاری از اخلاق اعلام میکنم.
پاسخ ها
یک کارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
انجانب نیز عدم رضایت خود در دادن مالیات به هر نهاد دولتی غیر پاسخگو ازجمله فوتبال ورشکسته اعلام میدارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
سلام
ای بابا
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پول نفت و مالیات رو از فوتبال نمیتونن بکشن بیرون. چطور میخوان از پول نفت رو از اقتصاد کشور حذف کنند. هر کی میخواد دنیال توپ بدود خب بدود. باشگاه ها برن پول دربیارن به بازیکنشون بدن. تازه باشگاه ها باید مالیات هم بدن. نه که مفت خور نفتی و مالیاتی باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
اینجانب هم همینطور که اونجانبان گفتند
به نظر من باید در ورزش بسکتبال را تخلیه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
تخلیه کردیم جاش چی بزاریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
خوش تیپ اینجا صحبت از بسکتبال شده؟
چلنگر کجایـــــــــــــــی که برانگو رو کشتند.................
با عرض معذرت وقتی آدم های بیسوادی که نه زبان می دانند و نه از قرارداد سر در می آورند و نه تا حالا قراردادی تنظیم کردهاند قرارداد تنظیم می کنند و با مربی خارجی قرارداد می بندند، خب پیش بینی مسائلی مثل مالیات و غیره را نمی کنند و مربی هم نهایت استفاده را می کند. من قرارداد آقای برانکو را ندیده ام اما کاملا مشخص است که قرارداد ایشان در مورد مالیات یا ساکت است و یا پرداخت آن بر عهده فدراسیون بوده که طفره رفته اند. به هر صورت کارها را بایستی به آدم های کاردان و کاربلد سپرد تا امور کشور رو به بهبود رود انشاء اله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
دقیقا همینطور به نظر میرسه و گرنه قبل از هر پرداختی مالیات کسر میشد و در رسیدهای ارائه شده به مربی اعلام میشد که این مبلغ بابت مالیات کسر شده.
بازگشت علی دایی با قرارداد بلند مدت بهترین تصمیم برای پرسپولیس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
داداشش هم باید باشه!!
ورزش زیاده خواهی
و در راس ان فوتبال ناهنجاری فساد ملیارد و رانت سرچشمه تاسیس و سرایت غده سرطانی رانت و زیاده خواهی و وامها و ملیاردها در کشور شد
من نمیدانم بعنوان بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی و تمدن و فرهنگ شیعه و ولایت و امامت از امریکا بگویم یا داعش یا فوتبال فساد در ایران
هرچه داد دارید علیه این سه فریاد زنید
اگر طبق قرارداد مالیات به عهده مربی بوده چرادر هنگام پرداخت حق الزحمه کسر وپرداخت نشده است؟واگرطبق قرارداد بعهده فدراسیون یا باشگاه بوده (که احتمالا اینطور است) چه ارتباطی به مربی دارد
اولا سیستم مشکل داره که همه مالیات نمیدن و خارج مشین! دوما این ها وقتی پولشون رو فدراسیون خورده مالیات ندادن یعنی همه چیز به هم گره خورده... چرا باید مالیات پولی رو که نگرفتن پرداخت کنن؟ الان ارزش افزوده هم همچین حالتی داره برای دولت کار میکنی فاکتور صادر میکنی دولت پول نمیده اداره ارزش افزوده 8% مالیات ازت میگیره جالبه نه ؟
ایران بهشت دزدان و قانون گریزان وطنی و خارجی
شاید قرار پرسپولیسی ها هم از اول با آنها این بوده که مالیات با ما. آنقدر توی این فوتبال دروغ گفته شده که دیگر اعتمادی وجود ندارد.
فقط علی دایی که یک عمر مفت برای پرسپولیس زحمت کشید.
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
بنده خدا مفت زحمت نکشید مفت خورد.
به نظر من الان تعويض مربي هيچ فايده اي نداري چيزي تا آخر فصل نمونده. وكسي هم بياد تاثيري در روند تيم نداره. بهتر كه مديران تيم به تيم استراحت بدن و تمركز شون بذارند واسه آسيا. و براي ليگي بعدي برنامه ريزي كنند.
با سلام مسئولین محترم ایران پولهای که دولت جهت کمک به فوتبال می دهد از جیب مردم این دیار می باشد و بنده از حق خودم نمیگذرم و این هزینه برای فوتبال را حرام می دانم چرا که خیلی از مردمان این دیار تو فقر و سختی امورات روزناه خود را سپری می کنند
سنگك ببينين كجاست پرسپوليس استقلال ووووو شكم كسي را سير نميكنه مثلا اگر توپ وارد دروازه نشه چه اتفاقي در كشور ميافته
هفت میلیارد فقط برا مربی!!؟
فوتبالیستها ومربیان آنها دزدان سر گردنه خیانتکار هستند
سلام
چند تا نکته :
اولاً باید ببینم وضعیت قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال به چه صورت بوده ؟ اگر طبق قرارداد برانکو موظف به پرداخت مالیات بوده چرا تاکنون فدراسیون اقدامی نکرده چون با شکایت فدراسیون برانکو ممنوع الکار می شد
ثانیاً اگر برانکو موظف به پرداخت نبوده چرا وقت و انرژی خود را صرف می کنیم
قبل از هر چیز فدراسیون با اطلاع رسانی دقیق ؛ قرارداد برانکو را در اختیار رسانه ها قرار دهد
فدراسیون و باشگاه ها هنوز یک نیم متبحر متخصص آشنا با قوانین حقوقی بین المللی فوتبال و فیافا و مسائل قضایی مرتبط ندارند
تا کی به خاطر ندانستن زبان انگلیسی ، قراردادهای ناقص و ... باید تاوان پرداخت و جریمه شدمحروم شد و ....

مطمئنا مربیهای بین المللی هر چند دسته چندم ، با آمدن به کشورهای خارجی ،کوچکتریم مسائل را در نظر می گیرند
الان هم مطمئنا مالیات اینها بر عهده باشگاه و تیم ملی و فدراسیون فوتبال بوده و اونها هم به هزار دلیل و بهانه بی پولی ، پرداخت نکردن
" نتیجه نگیر " را هم به تیتر اضاه کنید
به عنوان یه پرسپولیسی از مسئولین خواهان اخراج حمید درخشان از تیم محبوبم و بازگشت اسطوره و سلطان فوتبال ایران علی پروین را دارا می باشم علی پروین همه چیز پرسپولیس و پدر تیم ما می باشد لطفا اون را به پرسپولیس و فوتبال ایران برگدانید بدون علی پروین پرسپولیس یتیم است
با پول مملکت چه میکنن
من نمیدونم اینها عقل تو کلشون هست یا نه ؟؟
پرسپولیس برای اینکه در قراردادها پول کمتری بدهند مالیات را به عهده خود میگیرند

حالا باز بزرگان در خصوص حفظ ابروی مردم سخنها بگویند
از تابناک تعجب میکنم!! شما دیگه چرا؟
قبل از تیتر زدن کمی تحقیق کنید. ببینید آیا در قرارداد مثلا برانکو مالیات باید توسط چه کسی پرداخت بشه.
چه فرقی داره با کسی که بخودش ایرانی میگه و میره در تلویزیون بی بی سی و امریکا علیه کشورش حرف میزنه و طلبکاره. این یارو با کمک دوستان !!ایرانی از مالیات در رفته و ادعای ایرانی بودن نداره. ایرانیا رفتن موس موس کردن
بچه ها دیگه وقتش نقشه ی قفس !!
وقتي ا........ قول ميدهند بدون ماليات مزد بدهند طبيعي است است اين اتفاقات بيافتد
چرا از بودجه دولت خرج فوتبال می کنند؟؟؟
برای آبادانی خوزستان پول ندارند؟؟؟
به نظر من اگه درخشان پرسپویلوسو آخرم بکنه بهتر از امثال این آقاست که صد برابر درخشانها پول بگیرن و مالیاتشو ندن و آخر کار به ریشمون هم بخندن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار