بازدید 37474
زنگ خطر برای کشتی فرنگی به صدا درآمده است؛

وقتی دستیار بنا کشتی ایران را فیتیله پیچ می‌کند

آوردن بهانه غیبت ستاره‌های المپیکی به هیچ وجه توجیه قابل قبولی نیست، زیرا ما اصلا در وزن‌هایی که نامداران تیم ملی غیبت داشتند، شکست نخوردیم، بلکه در اوزانی مسابقه را واگذار کردیم که کشتی‌گیران با تجربه و خوبی داشتیم که به دلیل ‌انجام ندادن تمرینات مناسب از شرایط ایده‌آل به دور بودند.
کد خبر: ۴۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ 21 February 2015
وقتی دستیار بنا کشتی ایران را فیتیله پیچ می‌کندجام‌جهانی کشتی در حالی روز گذشته در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان با دو پله نزول نسبت به سال گذشته، در جایگاه سوم ایستاد و شاهد بالا بردن جام قهرمانی توسط همسایه شمالی خود آذربایجان بود؛ تیمی که از بدنه ایرانی خود در ترکیب تیم و کادر فنی به خوبی استفاده کرد و در تهران قهرمان شد. در فاصله دو سال تا المپیک ریو شاید بتوان همین نتایج ضعیف را زنگ هشداری برای کشتی فرنگی دانست که خیلی‌ها روی مدال‌های آن در المپیک حساب باز کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، حالا که مسابقات تمام شده، ‌شاید کادر فنی تیم ملی کشتی و مسئولان فدراسیون، شکست تیم ملی را در سایه نبود قهرمانان بزرگ تیم ملی توجیه کنند.

حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی پس از کسب مقام سومی تیم کشورمان روز گذشته عنوان کرد: «ما تاوان جوانگرایی را دادیم که به جای قهرمانی به مقام سومی رسیدیم. باید به جوانان میدان می‌دادیم تا در چنین رقابتی، خود را نشان بدهند و پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی انجام شود‌».

اما بررسی فنی مسابقات جام‌جهانی کشتی، نشان می‌دهد ‌تیم ملی در اوزانی که قهرمانان المپیکی حضور نداشتند، هیچ مشکلی نداشتند و توانسته بودند بر رقبای خود پیروز شوند. با این حال، یک ضعف فنی بزرگ در تیم ملی کشورمان موجب شد تا ایران ناکام بزرگ رقابت‌های جام‌جهانی تهران باشد. 

وقتی دستیار بنا کشتی ایران را فیتیله پیچ می‌کند

بنا بر این گزارش، تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی تهران و با پشتیبانی همیشگی هواداران پرشورش کار چندان سختی برابر سوئد و آلمان نداشت و‌‌ همان طور که می‌شد حدس زد، این دو تیم را به راحتی شکست داد؛ اما آنجا که عیار تیم ملی را مشخص کرد، رویارویی تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی آذربایجان بود؛ تیمی که هم به واسطه مسائل تاریخی، هم به خاطر اینکه در سال‌های گذشته مأمن کشتی‌گیران ایرانی تغییر تابعیت داده شده بود، یکی از مهم‌ترین رقبای ما به شمار می‌آمد؛ تیمی که البته ما سال گذشته و به راحتی آن را ۸-۰ شکست دادیم و امسال در عین ناباوری در یک شکست تاکتیکی ۶-۲ برابر آن‌ها شکست خوردیم تا هم خودمان به فینال نرسیم و هم آذربایجانی‌ها در تهران جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بررسی مسابقه به مسابقه دیدار ایران و آذربایجان، نشان می‌دهد که چگونه جمشید خیرآبادی، دستیار سابق محمد بنا و سرمربی کنونی تیم ملی آذربایجان، با استفاده از اشتباهات فنی کادر فنی تیم ملی ایران، این شکست را به کشتی ما تحمیل کرد. خیرآبادی که ساختن و چیدن یک تیم را به خوبی از بنا یاد گرفته بود، مقابل تیم ایران هم ترکیب خود را به خوبی چید و توانست با ‌غفلت کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، یک برد عالی را کسب کند.

محسن حاجی‌پور جوان که به جای حمید سوریان در ترکیب قرار گرفته بود، در یک دیدار دینی یک پیروزی ارزشمند را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد. او روشن بایراموفی را شکست داد که دو نقره المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ را در کارنامه خود می‌دید؛ اما در این سال‌ها از شرایط آرمانی به دور بود و حتی خیرآبادی به دلیل مسائل انضباطی او را از تیم ملی خط زده بود.

هرچند پیروزی حاجی‌پور که با نتیجه ۴ - ۲ حاصل شد، می‌توانست یک شروع خوب برای ایران باشد، وزن کم کردن‌های زیاد بیابانگرد بلای جان او شد و خیلی زود با ترک‌زبان‌های همسایه مساوی شدیم. بعد از شکست بیابانگرد، نوبت به رامین طاهری جوان رسید تا قربانی وزن کم کردن شود. یک هفته پیش بود که طاهری در جام تختی مسابقه داد و حالا بعد از یک هفته، باید در دومین رویداد مهم به میدان می‌رفت. خیلی عجیب بود که چرا کادر فنی در وزن ۷۱ کیلوگرم به جای طاهری ـ که در یک هفته دو بار وزن کم می‌کرد ـ در این مسابقه مهم به پیام بویری که بعد از بازی‌های آسیایی در استراحت بود، فرصت نداد به میدان برود. شکست طاهری جوان، کار را برای ما سخت کرد.

سومین شکست تیم ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم رخ داد که دقیقا در این وزن هم کشتی‌گیر، قربانی وزن کم کردن‌های بی‌قانون شد! یوسف اخباری در حالی در این وزن به میدان رفت که او هم هفته گذشته در جام تختی به میدان رفته ‌و اتفاقا آنجا هم ضعیف کار کرده بود اما حالا این را که چرا در ترکیب بود، فقط باید کادر فنی توضیح بدهد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اخلاقی، یکی از کشتی‌گیران قدیمی و با تجربه بود که اصرار داشت دیگر در این وزن کشتی نگیرد؛ اما کادر فنی در این وزن هم به او اصرار کرد تا با کم کردن کیلو‌های زیاد به سر وزن برسد. با شکست حبیب فقط برد با ضربه فنی می‌توانست ما را نجات بدهد. کریم‌فر کشتی‌گیر تیم ایران در وزن ۸۵ کیلوگرم بود که به میدان آمد. کریم فر همانند مسابقات جهانی ازبکستان ضعیف و دور از انتظار بود و با نمایش ضعیف خود، کار را برای ایران تمام کرد. حریف کریم فر، اسلام عباس اف بود که اصلا نامش را تاکنون در مسابقات بین‌المللی نشنیده بودیم! 

وقتی دستیار بنا کشتی ایران را فیتیله پیچ می‌کند

در وزن ۹۸ کیلوگرم، آذربایجان کشتی‌گیر جوان خود اورخان نوریف را که او هم کشتی‌گیر کارنامه‌داری نیست، به مصاف علیاری جوان فرستاد. علیاری با برد ضعیف یک - صفر دومین پیروزی تیم ملی کشورمان را کسب کرد.

بعد از اخلاقی و کریم‌فر، نوبت به بهنام مهدی‌زاده رسید. حریف آذربایجانی مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، صباح شریعتی بود؛ کشتی‌گیر ایرانی تیم آذربایجان که چندی پیش تابعیت آذری گرفت. شریعتی وقتی در ایران کشتی می‌گرفت، حتی در بین نفرات بر‌تر قهرمانی کشور هم نبود. کسی که شانس حضور در اردوی تیم ملی را هم پیدا نمی‌کرد، اما با این حال، او مقابل مهدی‌زاده ملی‌پوش نامی ایران چنان آماده و خوب کشتی گرفت که جای هیچ گونه دفاع را باقی نگذاشت؛ شکست ۸ - صفر! مقابل کشتی‌گیری که هنوز نتوانسته در ترکیب تیم ملی آذربایجان برای خود جایی را دست و پا کند. این شکست به وضوح نشان داد که کشتی‌گیران ایران به هیچ عنوان آماده نبودند و فقط به دلایل فنی به حریفان خود باختند.

کشتی‌گیران با تجربه ایران در وزن ۸۰ اخلاقی، در وزن ۸۵ کریم‌فر و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مهدی‌زاده اگر مقابل حریفان خود به برتری می‌رسیدند، کشتی فرنگی ایران برنده این مسابقه بود. بررسی این نتایج نشان می‌دهد، ‌شکست کشتی فرنگی ایران ربطی به غیبت کشتی‌گیران المپیکی ایران (سوریان در ۵۹ کیلوگرم، نوروزی در ۶۶ کیلوگرم، عبدولی در ۷۱ و رضایی در ۹۸ کیلوگرم) ندارد. کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به جای پاک کردن صورت مسأله باید به این پرسش پاسخ دهند، ‌در اردوی تیم ملی چه اتفاقی رخ داد که تیم ایران به این روز افتاد.

حسن بابک شاید بعد از این شکست ادعا کند ‌مسابقات جام‌جهانی تهران مسابقات درجه دو است و ما در رقابت‌های جهانی امریکا جبران خواهیم کرد؛ اما نگاهی فنی به مسابقات تهران، نشان می‌دهد ‌تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات دچار یک شکست فنی شده و اگر چاره‌ای برای آن نیندیشد، ممکن است دیگر روزهای آفتابی المپیک لندن را ‌در ریو نبیند. شاید کم‌کم ترک حاصل از اخراج محمد بنا در کشتی فرنگی ما در حال نمایان شدن است؛ اگر فکری به حال آن نکنیم، ممکن است به زودی گریبان ما را بگیرد.

بررسی‌ فنی دیدار ایران و آذربایجان به ‌خوبی نشان می‌دهد، ‌چگونه شاگرد محمد بنا از ضعف فنی تیم ملی کشورمان برای غلبه بر ما استفاده کرد. آوردن بهانه غیبت ستاره‌های المپیکی به هیچ وجه توجیه قابل قبولی نیست، زیرا ما اصلا در وزن‌هایی که نامداران تیم ملی غیبت داشتند، شکست نخوردیم، بلکه در اوزانی مسابقه را واگذار کردیم که کشتی‌گیران با تجربه و خوبی داشتیم که به دلیل عدم انجام تمرینات مناسب از شرایط ایده‌آل به دور بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۲
یاشاسین آذربایجان.
آقای خادم عزیر، لطفا دست از غرور برداشته و کسی را که در کهکشان کشتی فرنگی جای دارد، جناب آقای محمد بنا را تا دیر نشده، دعوت کنید. باسپاس
پاسخ ها
2030
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
رسول خان ما که نمی تونم تا ابد به بنا تکیه کنیم
این فکر درستی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
ناز مازيه بنا خو..............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
چرا با بنا بنای نا سازگاری میذارید آخه؟؟؟ خوبه حالا فیتیله پیچ شدیم؟؟؟ وا خادما !!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
انوقت نتایج کشتی فرنگی بهتر از کشتی آزاد خواهد بود و این به نفع آقای خادم نیست هرچند به نفع کشتی ایران است. فعلا که برادران خادم بدجوری پاپیچ ورزش این کشور شده اند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
کشتی فرنگی فیتیله پیچ نداری حاجی!!
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
تابناک چرا با آذربایجان مشکل داری؟ این چه ادبیاتیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
ای کاش میشد به این نظر 1000 تا مثبت داد!
گواه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
با این نظر موافقم ،بدون با سپاس
ابراهیم
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
اصلا این منطق را قبول ندارم که هرکه از راه رسید وتوانست پیروزی ای کسب نماید بخواهد حرف خود را به کرسی نشاند و این مقاله دلیل و صحه برحرفم می باشد چرا که خیلی محترمانه با خیرآبادی صحبت شده چرا که یک مدیر فنی نقاط ضعف تیم خود را می داند و لذا بهتر بود لااقل کمی عرق ملی ایشان کارگر می افتاد و نسبت به این مسئله همانند خود خادم چند سالی بیرون بوده تا حرفی پشت سرش نباشد متاسفانه پول این چیزها سرش نمی شود والا آقای خادم یک کشتی گیر تمام عیار بوده و در سالهای اخیر با شناخت دوری که بنده از ایشان دارم در مدیریت هم موفق عمل کرده ضمن اینکه جوانگرائی را به اردوی تیم ملی بازگردانده است . این را هم بدانیم که انشااله شکست مقدمه پیروزی بعدی باشد و ایکاش در ظرفیت های خود بتوانیم درست عمل کنیم
این جریان بنا و کشتی فرنگی همون جریانیه که تو ایران مرسومه کسی که واقعا کاردانه و میخواد کاری کنه یه عده آدم حسود و بادمجون دور قاب چین زمینش میزنن و بعد میگیم چرا پیشرفت ضعیفه
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
اضافه کن که همین برای سر تیم فوتسال و سرمربی کاربلدش آمد.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
دقیقا
با غلامرضا محمدی هم همین کا رو کردند یعنی اینکه اقای محمدی تیم شکست خورده المپیک پکن را تحویل گرفت و از این تیم یک تیم پرقدرت و اینده دار ساخت ولی آقایان وقتی آمدند به جای سپاسگزاری و قدرشناسی و ادامه همکاری با او ایشان را محترمانه اخراج کردند و تمام مسئولیت ها از صدر تا ذیل را خودشون به عهده گرفتند و نتیجه این شد که می بینیم
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آفرین. مثل حسین شمس در فوتسال
وقتی محمد بنا رو رنجوندید باید فکر چنین روزی راهم میکردید.
آقاي خادم هر آنچه بايد يك رئيس فدراسيون كشتي داشته باشد دارند غير از آنچه كه متاسفانه ظاهرا در خصوصيت ما ايرانيها نيست يعني صعه صدر و تحمل مخالف.
وقتی بعضی ها بالاتر از نوک دماغشان را نمی بینند نتیجه این می شود
کلا این وضع تو همه جا دیده می شود
تا یک بنده خدایی یک کاری صورت می دهد . زود می آیند او را نابود می کنند.
رسول خادم تحمل دیدن بنا را نداشت
بنا سه مدال طلا برای ایران اورد.
کاری که همیشه نتیجه سه میدان المپیک بود.
واقعا اگر بعضی مربیان برای ایران چند میلیارد هزینه ور می دارند. باید به محمد بنا چقدر دستمزد داد؟؟
واقعا حیف محمد بنا!!!
قدر زر ، زرگر بداند
قدر گوهر ، گوهری
بابا شلوغ نکنید این تیم دوم ایران بود اگر تیم اول بود قهرمان بودیم.
آخه عزیزان من محمد بنا هم اینقدر برای مسئولان گربه رقصوند که حساب نداره . حالا یکبار هم سوم شیم چی نیشه آسمون به زمین میاد . ؟
آقای خیر آبادی در زمان بنا نیز همه کاره بود بنا فقط بلد بود ناز کند
واقعا حیفه بنا4مدال طلای کشتی در المپیک گرفته کنار گذاشته شود وآذربایجان در تهران8بر0ایران رو شکست بده؟
تهمتن برآشفت وبا توس گفت که رهام را باده است وجفت/توقلب سپه به آیین بدار من کنون پیاده کنم کارزار...بنا با دست خالی4مدال طلا از المپیک گرفت
بس کنید بنا بنا نکنید این آقا اگر تعصب به مملکت و تیمشو داشت که اینطور قهر وآشتی راه نمی نداخت!!!اونم شورشو درآورد
از رسول خادم و از محمد بنا تقاضا داریم آنان دیگر تحریمی بر تحریم های ناجوانمردانه غربی ها اضافه نکنیم و از همه توانمان در میادین چه ورزشی و چه سیاسی و فرهنگی در مقابل حریفان باید استفاده کنیم وزیر ورزش باید ورود کند مردم اگر شکست ها واقعا توجیه فنی داشته باشد می پذیرند ( مانند آنچه در فوتبال رخ داد) در غیر این صورت به راحتی از این اتفاقات نمی گذرند
همیشه بهانه ؟جوانگرایی یعنی چه ؟ مگر کشوری تو مسابقات جهانی هم برای کسب تجربه جوانها را میفرستد ؟ همه کشورها تلاششان برای مسابقات جهانی است این را هر بچه ای میداند. چرا ایرانی ها باید بروند تابعیت کشور دیگری را بگیرند ؟اسفبار است
اولا تو این دوره تیم ملی قهرمانای المپیکیشو نبرده بود و دست به جوونگرایی زده بود.و جوونگرایی هم تاوان داره که تاوانشم شکست مقابل آذربایجان بود ولی در عوض پشتوانه سازی خوبی شد واسه تیم ملی.در مورد آقای بنا،در اینکه رنسانس کشتی فرنگیمون با ایشون شروع شد هیچ شکی نیست ولی ایشون با هر رئیس فدراسیونی مشکل دارند وضع ایران همینه فدراسیونم بودجه محدودی داره.تا قبل اینکه اقای خادم بیاد همه میگفتن چرا رئیس فدراسیون از خانواده کشتی نیست حالا هم که ایشون رئیس شده میگن بنا رو انداخته بیرون.
اون جامه رو دست تیم اذربایجان غور و پر که از اهن قراضه فروشها خریدنش؟
الو اقای خادم؟؟؟
پاسخ ها
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
کامنتت رو هرجوری خوندم متوجه نشدم ... معنیش میکنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
اون جام غور نیست انعکاس نوره اون تیم ما بود که غور بود
اگه به جوونا میدون بدن میگین چرا اول نشدیم، اگه به جوونا میدون ندن اول بشیم میگین پس کی ما میخوایم پشتوانه سازی کنیم؟
ای محمد بنای ............... که همش بهانه میآوردی
خیر نبینی !!!!
اون سه تا طلای المیپیکت هم الکی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنا دوست داریم برگرد
جمشید خیرآبادی، دستیار سابق محمد بنا و سرمربی کنونی تیم ملی آذربایجان عكس العمل و خوشحاليهاي متعصبانه و عجيب و غريبي در هنگام پيروزي آذربايجاني ها نشان مي داد كه انگار اصلاً ايراني نبوده و آذربايجاني الاصله. به نظر من بهتر بود لااقل در زماني كه آذربايجاني ها كشتي گيران ما را مي بردند، اينقدر غليظ خوشحالي و عكس العمل نشون نمي داد و تعصب بيشتري به كشورش نشون مي داد.
چو عاقل ز میدان بازی برون شد// مسلم که بر جاش جاهل نشیند
اقای بنا تو که بهترین مربی دنیایی باید سعی کنی دلت برای کشورت بتپه.سعی کن قهر و ناز را کنار بگذاری و به کشورت خدمت کنی.
چو عاقل ز میدان بازی برون شد// مسلم که بر جاش جاهل نشیند
چو عاقل ز میدان بازی برون شد// مسلم که بر جاش جاهل نشیند
عوض اینکه به ضعف و کم کاری خودتون اعتراف کنین قهرمانی آذربایجانیهارو کم رنگ میکنید
چرا از ميلاد خسروي در وزن 80 كيلوگرم استفاده نميكنند . تاكي بايد اين جوان شايسته پشت سر اين كشتي گيران ناكام بماند
تبریک به جمشید خیر آبادی خسته نباشی استاد...
کاش شاگرد دیگه تون رو هم با خودتون می آوردید میشد7-1
برادران خادم کشتی گیران خوبی بودند. ولی این دلیل نمی شود مدیر قابلی هم باشند.
چو عاقل ز میدان بازی برون شد// مسلم که بر جاش جاهل نشیند
محمد بنا معمار كشتي جهانه حالا ما هي انقدر اين دست اون دست ميكنيم كه كشورهاي ديگه ميان و آقا محمد و مي برن
محمد بنا معمار كشتي جهانه حالا ما هي انقدر اين دست اون دست ميكنيم كه كشورهاي ديگه ميان و آقا محمد و مي برن
محمد بنا معمار كشتي جهانه حالا ما هي انقدر اين دست اون دست ميكنيم كه كشورهاي ديگه ميان و آقا محمد و مي برن
محمد بنا معمار كشتي جهانه حالا ما هي انقدر اين دست اون دست ميكنيم كه كشورهاي ديگه ميان و آقا محمد و مي برن
من حق رو به خادم میدم .
داشتن مربی خوبی مثل بنا لیاقت میخواد
نمیدونم چرا هرکی درست کار میکنه برکنار میشه.بنا.شمس.شااید به این دلیله مدیرامپن از خودشون بهتر رو نمیتونن تحمل کنن
بنظر من ناز کشیدن از محمد بنا که خودش میگه غر غرو هستم کار منطقی نیست
بنا هم میترسه قهرمانی المپیکش زیر سوال بره
کشتی همینه یک روز بالا ویک روز پائین داره
خادم هم کم زحمت نکشد بخصوص رسول که اهل غرور نیست
با همه این حرفها مقام سومی در کشور!! برازنده کشتی ایران نبود
به نظر می رسید و روش ایستادن ما در مقابل حریف نیز این را تدائی می کرد که ما از کشتی فرنگی فقط حول دادن یاد بلد هستیم و هیچ فنی را یاد نگرفته ایم
چتونه 1کامنت منتشر نمیکنید؟
کشتی که با یک نفر جابجا میشود بهتر است که اصلا نباشد
برکنارش کنید...تمام
خادم ، ساعی ، رضازاده، دبیر و ..... چرا قهرمانهای ملی ما بعد یک مقام گرفتن خودشون را تا ابد طلبکار ملت میدونن و صاحب همه چیز در رشته خودشون؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین کیا بنا را قبول ندارند .
می خواهند کشتی فرنگی عقب کشتی آزاد باشه.
بعد ازمحمدبنا این نابغه کشتی کسانی مثل بابک کشتی رابدست گرفتند
تیم ایران هیچ بود.فکر نکنم با این وضعیت1برنز در المپیک بگیریم
آین آقایون خوب سکان هدایت ورزش دستشونه.
شاگرد محمد بنا از ضعف فنی تیم ملی کشورمان برای غلبه بر ما استفاده کرد!!!
ایشان آقای جمشید خیرآبادی هستند.
ضعف تیم ملی کشورمان نه شاید قدرت تیم ملی آنها.
برای غلبه بر ما نه بفرمایید برای برد در مسابقه تواناییها.

ما ایرانیها تخصص عجیبی در سرمایه سوزی داریم نمونه اش همین آقایان جمشید خیرآبادی و سامان طهماسبی و صباح شریعتی که هموطن کرد اهل سنت ما هستند و با تمام محرومیتها و تبعیضها به تیم ملی رسیدند آنوقت به جای دستمزد آنچنانی آذربایجانیها پاداش ده میلیونی شان را هم ندادند و فدراسیون هم راهشان ندادند و دریغ از یک احترام ساده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ببخشید اشتباهی منفی دادم :-(
الحق والانصاف حرفت حقه داداش
آقای خادم برای شما که خودتون کشتی گیر بودین و شرایط مسابقه رو درک کردین متاسفم مگه دنبال قهرمانی نیستید خب آزموده را آزمودن خطاست بذارید آقای بنا خودش در مورد تیمش تصمیم بگیره
تا موقعی که ورزش ایران در گیر چنبره های خانوادگی است همین آش است و کاسه.
ماشاالله بنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همش سياسي بازي
خوشحالم كه هموطن عزيز مان (آقاي بنا)روسپيد شد.آقاي وزير خواهشا اينقدر باغرور ملي ما بازي نكنيد.شما حق نداشتيد،اقاي بنا را بدليل در خواستهاي (غير شخصي) ايشان كنار بذاريد .وبجاي ان آمهاي سياسي (چند حقوقه)رابگماريد،كه نتيجه چنين شد كه ديديم.
وقتی در آلمان یوآخیم لو موفق میشه یا در منچستر فرگوسن به موفقیت می‌رسه، مسئله این نیست که اینها مربیان مغرور و یا حتی بداخلاق و ... هستند یا نه؛ بلکه مسئله اینه که چه‌طوری باید نگهشون داشت و بهشون بهترین امکانات را داد.
ولی وقتی در ایران بنا موفق میشه، مسئله اینه که بنا به تیم ایران کمک کرده یا ایران به بنا؛ و چون ما خیلی به ایران عرق داریم به این نتیجه می‌رسیم که اصلا بنا وامدار ایرانه و باید بدهیشُ بده و چرا اصلا اینقدر نازنازیه و اصلا چرا اینجوری و اونجوریه و ما کلی بهتر و کارشناس‌تر داریم و اصلا ما نابغه‌ای مثل حسن بابک رو داریم!!!
اینا اومدن که پدر فوتبال و کشتی را در بیارن، که این کارو به نحو شایسته ای دارن انجام میدن!
احسن به این اذری ها.الوووووووو خادم جان..البته ناگفته نماند همه جا درایران همینجوریه ها،بنده خدا خادم تنها نیستن.
خطر ناکتر از همه چیز مصاحبه های کادر جدید تیم ملی امـثال پاساج و بابک است که قصد دارند قهرمانان المپیکی ساخته دست بنا رو هم نابود کنند مثلا با اسم بردن از بیابانگرد برای 66 کیلو و حاجی پور برای 59 کیلو
هنوز هم وقتی تصاویر افتخارات بنا رو میبینم اشک تو چشام جمع میشه بنا در کشتی مثل گواردیولا در فوتباله امکانات تیم های اون کجا واحترام مسولین ما برای بنا کجا
اگر به جای هدر دادن منابع فقط کمی پول خرج ورزش میشد و از ورزشکار قدردانی میشد نه مربی میرفت و نه ورزشکار دلسرد کشتی میگرفت. اگر برای ورزش هزینه نکنیم و اهمیت ندیم همه افراد با ارزشمون میرن به کشورهای دیگه و بعد میان با فن های خودمون، خومون را فتیله پیچ میکنند.
ما ایرانیا قدر نشناسیم قدر بنا رو نشناختیم
محمد بنا مربی استثنایی در ایران وجهان است . اقای خادم اقدام عاجل و مثبته فرمایید .
نمیدونم چرا تو کشور ما هر کی پشتش گرم میشه..... خودشو گم میکنه..... ما به هر کی اعتماد کردیم خودشو گم کرد.
آقا بنا اثبات شده ایران رو قهرمان المپیک کرده لطفا ایشان را برگردانید

درود بر بنای با غیرت
والا به خدا این تیم یه مدال برنزم نمیتونه تو المپیک بیاره به خودتون بیاین
چرا بنا نباید باشه حقشه همه چی رو واسش فراهم کنیم هر چی بخواد
پول 10 تا بازیکن لیگ برتری کمترین چیزیه که میتونیم بهش بدیم البته اگه بحثش پول باشه که نیست
وقتی کشتی بلد نیستی تفسیر ننویس. در فرنگی فتیله پیچ نداریم. اگر میخای حرفه ای بنویس باید می نوشتی کشتی ایران را سالتو کرد
فعلا که با تدابیر آقایان خادم هم فوتبال و هم کستی ما رو به افول گذاشته است.
ناشکری نکنید. همین که سوم شدیم خدا رو شکر . مطمئنا با این وضع مدیریت در مسابقات بعدی پنجم هم نمی شویم . موفقیت در ایران مثل نسیمی که می وزد و زود تمام میشود.
اگر مسؤلي براي پاسخگويي يافتيد، لطفاً مارا خبر بفرماييد؟؟؟!!!
تاوقتی ....و .....به فکر خودشان هستند ورزش ایران همین طور باقی خواهد ماند
چون خودم ترکم به شخصه از قهرمانی تیم ملی اذربایجان خوشحال شدم امیدوارم ایران هم در مسابقات قهرمانی جهان عنوان خوبی و کسب کنه
کشتی ما در چنبره و تسلط عده ای اسیر شده
چه فایده ای داره نوشتن واسه مسئولین کو گوش شنوا.
بهتون قول می دم محمد بنا دیگه به ایران نمیاد
هر چه سریعتر محمد بنا رابرگردانید فرصت ها در حال گذرند
کشتی فرنگی خسته شده از.............................................
کشتی فرنگی خسته شده از.............................................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس