بازدید 8097
۴

قصاص قاتل راننده تاكسي در ملأعام

کد خبر: ۴۷۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 18 February 2015
يكي از قاتلان راننده تاكسي كه بعد از محاكمه در دادگاه انقلاب شيراز به محاربه محكوم شده بودند، سحرگاه ديروز در ملأعام به دار مجازات آويخته شد. به گفته معاون دادستان شيراز، دومين محكوم به مرگ به زودي مجازات خواهد شد.

به گزارش جوان، يكي از شب‌هاي سرد اسفندماه سال 89 مردي به نام محمدرضا همراه يكي از دوستانش خودروي تاكسي را در خيابان عفيف‌آباد به صورت دربست كرايه كردند. آنها لحظاتي بعد راننده 24 ساله را با تهديد اسلحه به محل خلوتي كشاندند و به طرز دلخراشي به قتل رساندند و گريختند.

همزمان با طرح شكايت خانواده مقتول، تحقيقات پليس براي بازداشت عاملان حادثه شروع شد و دو متهم 48 ساعت بعد از حادثه بازداشت شدند و به جرمشان اقرار كردند. با كامل شدن بررسي‌ها، بازپرس، اتهام دو متهم را محاربه و افساد في‌الارض تشخيص داد و پرونده در شعبه دوم دادگاه انقلاب شيراز بررسي شد و دو متهم به قصاص در ملأعام محكوم شدند. بعد از تأييد حكم در شعبه 11 ديوان عالي كشور و انجام تشريفات قانوني، حكم محمدرضا سحرگاه ديروز در ملأعام اجرا شد.

طهماسب یزدانیان، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تأکید بر اینکه تأمین امنیت عمومی مردم اولویت دستگاه قضایی است، گفت: در راستای حفظ امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شیراز قرار دارد.
  
کورش زارعی، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز هم گفت: حكم درباره دومين متهم پرونده ماه آينده اجرا مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
از سال 89 تا حالا برای چی نگه شون داشته بودن؟ انقدر طولش میدن تا داغ خانواده های مقتولین مثل روز اول تازه بمونه و در طول این سالها از زنده موندن قاتلین آزار و صدمه ببینند. چرا؟؟؟
هر کس که تجاوز به ناموس و قتل عمد انجام میده باید اعدام بشه .
الله اکبر
ولکم فی القصاص حیاه یا اولی الالباب لعلکم تتقون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار