بازدید 5692

سند نزدن پرشیا جنایت آفرید

کد خبر: ۴۷۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 18 February 2015
سند نزدن پرشیا انگیزه‌ای شد تا مدیر یک شرکت خصوصی دست به جنایت بزند.

به گزارش همشهری، تحقيقات پليسي در اين پرونده از شامگاه 16بهمن‌ماه همزمان با پيداشدن جسد مرد 35ساله‌اي داخل يك كانال آب در نزديكي شهرك صنعتي خاوران شروع شد. قرباني بر اثر ضربات چاقو به قتل رسيده و بعد از پيچيده شدن داخل پتو در آنجا رها شده بود. مأموران در نخستين اقدام به شناسايي هويت مقتول پرداختند. خانواده مقتول 15بهمن‌ماه به پليس اعلام كرده بودند كه او پس از رساندن پسر10ساله‌اش به مدرسه ديگر به خانه برنگشته است.

تيم تحقيق در تجسس‌هاي بعدي خود دريافت كه مقتول حدود 4‌ماه پيش يك خودروي پرشيا به مردي به نام كاظم فروخته است اما هنوز اسناد مالكيت خودرو به نام مقتول بود. كارآگاهان راهي محل كار كاظم كه يك شركت خصوصي بود شدند اما دريافتند كه وي همزمان با پيداشدن جسد شركت را تعطيل كرده و متواري شده است. بنابراين شكي براي پليس باقي نماند كه جنايت از سوي كاظم كه مدير شركت خصوصي بوده صورت گرفته است.

درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري وي شروع شد اين مرد خودش را تسليم پليس كرد. وي با اعتراف به جنايت گفت:حدود 4‌ماه پيش يك خودروي پرشيا از مقتول خريدم اما اسناد مالكيت خودرو به‌نام پدر او بود براي همين انتقال اسناد مالكيت خودرو به زمان ديگري موكول شد.وي گفت:روز حادثه چندين بار با مقتول تماس گرفتم تا اينكه قرار شد به شركت من بيايد.قرار بود درباره سند زدن پرشيا صحبت كنيم اما وقتي او به شركتم آمد وضعيت روحي خوبي نداشت و به‌نظر مي‌رسيد كه از موضوعي ناراحت است.

زماني‌كه درخصوص علت تأخير انتقال اسناد مالكيت خودرو صحبت كردم، ناگهان با من درگير شد. مقتول از لحاظ قدرت بدني از من قوي‌تر بود و زماني‌كه درگيري ما بالا گرفت، ناگهان با چاقويي كه در شركت بود چندين ضربه به او زدم. همان زمان، تعدادي از اهالي مجتمع به مقابل در شركت آمدند تا علت سر و صدا را جويا شوند كه به آنها گفتم با يكي از اعضاي شركت اختلاف مالي پيدا كرده بودم.

وي گفت:‌آن شب تا آخر وقت در شركت ماندم تا اطمينان پيدا كنم كسي داخل ساختمان حضور ندارد. پس از آن، جسد را داخل يك پتو پيچيدم و كشان كشان به پاركينگ بردم. بعد از آن جسد را داخل صندوق عقب خودروي پرشيا قرار دادم و داخل كانال آب رها كردم. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران، با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات تكميلي از متهم ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار