بازدید 3974

چادرملو در صدر معادن، پیشرو در اقتصاد ایران

کد خبر: ۴۷۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ 18 February 2015
در هفدهمین سال همایش رتبه بندی شرکتهای برتر ایران(IMI-100) در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان برترین شرکت کشور انتخاب و توسط دبیر همایش معرفی شد. همچنین در رتبه بندی سال 93  چادر ملو به عنوان یکی از 10 شرکت پیشروی اقتصاد ایران مشخص شد. لازم به ذکر است که معیار اصلی در انتخاب شرکتهای پیشرو تغییر رتبه فروش صد شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است.

به گزارش «تابناک» در  همایش رتبه بندی شرکتهای برتر ایران در سال 93 ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با 4 پله افزایش نسبت به سال گذشته و با فروش 29491.7 میلیارد ریال به رتبه 48 در بین یکصد شرکت برتر ایران دست یافت.

شایان ذکر است که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با مالکیت بخش خصوصی در زمینه استخراج سنگ آهن، فرآوری و تولید کنسانتره و تبدیل آن به گندله قابل مصرف در صنایع فولاد فعالیت دارد و با به کار گرفتن پیشرفته‌ترین تکنولوژی و تجهیزات مدرن از طریق نظارت بر فعالیت پیمانکاران، تامین رضایت مشتریان، در راستای توسعه پایدار ، حفظ محیط زیست و تامین سلامتی و ایمنی نیروی انسانی اهتمام نموده است. در شرایط نامناسب اقتصادی ، بی شک ثبات در مدیریت، نوآوری در سرمایه گذاری و اراده پولادین خانواده متخصص و متعهد چادرملو در مسیر توسعه، از عوامل موفقیت این شرکت در دلِ کویر بوده است.

لازم به ذکر است که از نظر بازدهی فروش، گروه واسطه گری های مالی با 54 درصد، گروه اکتشاف،استخراج و خدمات جنبی با 49 درصد و گروه انبوه سازی،املاک و مستغلات با 45 درصد بیشترین حاشیه سود را داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل