بازدید 8027

پاسخ سایپا به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۷۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 17 February 2015
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام ،
ضمن عرض خداقوت به عوامل سایت تابناک . بنده مشکل خود را با شما درمیان می گذارم تا مگر شما بانی خیر شوید تا مشکل بنده و بسیاری از هموطنان عزیزم رفع گردد.باتوجه به اینکه احترام به مشتری و رضایتمندی مشتری یکی از اصول بازار می باشد اما شرکت سایپا ظاهرا اینچنین عمل نمی کند. اینجانب ، علی رضائی در تاریخ اوایل مهر 93 در نمایندگی کهربائی در مشهد مراجعه نمودم ،و با استقبال و خوشرویی از طرف پرسنل نمایندگی ثبت نام تیبا دوگانه نموده و اعلام نمودند تحویل خودرو در دیماه می باشد. لذا نمایندگی دیماه با بنده تماس گرفته که تیبا دوگانه نداریم . دعوتنامه شما جهت تیبا بنزینی یا تیبا 2 آماده است . می بایست مابقی هزینه را تکمیل نمایید .دلیل را جویا شدم و زمان تحویل دوگانه را ؟پاسخ دادند : مشکل قطعات گاز خودرواست . درخصوص تحویل، مشتریانی که مرداد ماه هزینه را کامل پرداخت نمودند و نمایندگی می بایست خودرو را شهریور تحویل می داده هنوز(دیماه) تحویل مشتری نداده است ، به همین دلیل زمان مشخصی جهت تحویل خودرو به شما را نمی توانیم مشخص کنیم.برای من سئوال است اگر مشکل از شهریور مشخص بوده چرا به بنده در مهر اطلاع ندادند که زمان مشخصی جهت تحویل نداریم تا هنگام ثبت نام قبل واریز 50 درصد هزینه خودرو تصمیم گیری درستی انجام دهم. حال نمی دانم تا چه زمانی باید منتظر بمانم زیرا هیچ کس پاسخگو نیست .علی رغم تماس با امور شکایات مشتری در سایپا آنها هم جوابی مشخصی به من غیر از انتظار ندادن.

پاسخ:
باسلام واحترام
عطف به نامه شماره 113/340 مورخ93/10/22 به استحضار می رساند مشتری محترم نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو تیباsx دوگانه سوز به صورت پیش فروش با موعد تحویل دی ماه 93به شماره پذیرش 6259528 مورخ93/07/07 اقدام نموده اند،دعوتنامه تکمیل وجه درتاریخ93/10/27به شماره 7895413 برای مشتری ارسال ودرتاریخ93/11/11خودروی نامبرده با شماره ساخت8178122610تخصیص وتحویل ایشان گردید.

روابط عمومی شرکت خودروسازی سایپا


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل