بازدید 6479

نمایش سریال پلیسی "فوق سری" در نوروز 94

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از نمایش سریال پلیسی فوق سری با دست مایه طنز در نوروز 94 خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 16 February 2015
معاون اجتماعی نیروی انتظامی از نمایش سریال پلیسی فوق سری با دست مایه طنز در نوروز 94 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار سعید منتظر المهدی در حاشیه بازدید از سکانس پایانی ساخت سریال پلیسی "فوق سری" اظهارکرد: تولیدات رسانه‌ای ناجامبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی آن و البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان است.

وی ادامه داد: صرفا با پایش گرفتن از جرائم، انحرافات و پدیده‌هاست که می‌شود هم سیمای جامعه را تلطیف و هم به معنای واقع کلمه سایه امنیت را در جامعه گستراند. همچنین هزینه انتظامی حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

سردار منتظر المهدی با اشاره به اینکه سریال فوق قرار است هر شب ایام نوروز 94 از شبکه یک پخش شود، گفت: این سریال 10 قسمتی به تهیه کنندگی محمود رضوی و حبیب الله کاسه ساز و توسط موسسه ناجی هنر و شبکه یک سیما ساخته می شود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی یادآور شد: کارگردان این سریال مهدی فخیم زاده و بازیگران آن نیز حبیب دهقان نسب، محمد صادقق، شقایق فراهانی، فریبا کوتری، رامین راستاد، بیوک میرزایی ، امیر احمد زند ومهدی فحیم زاده است.

وی در مورد داستان سریال که دست مایه طنز دارد، افزود: ناصر پاپتی، شخصیت اصلی داستان فرد شروری است که سعی دارد با تغییر چهره خود را به جای یکی از نیروهای روده بالا در پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و از این شباهت سوء استفاده کند که روشن شدن این ماجرا فردای سریال را رقم می زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل