بازدید 1624

سرمربی نفت مسجدسلیمان: قول داده‌اند پول تزریق کنند

کد خبر: ۴۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 15 February 2015
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات مالی این تیم تاکید کرد که بر اساس توافق‌های انجام شده قرار است به زودی به باشگاه پول تزریق کنند.

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان با اشاره به بازی این تیم با گسترش فولاد، اظهارکرد: بازی با گسترش برای‌مان مهم بود چرا که این تیم از نظر امتیازی، هم ‌ردیف ما در جدول بود، این بازی شش امتیازی بود و ما می​دانستیم که پیروزی و شکست خیلی برای​مان مهم است.

وی افزود: تلاش ما در این بازی این بود که هر طور شده است از این مسابقه امتیاز کسب کنیم و نگاه اول​مان به دست آوردن حداکثر امتیاز بود تا فاصله​مان را با این تیم در جدول زیاد کنیم. نگاه دیگرمان هم این بود که اگر نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم، حداقل بازنده نباشیم تا حریف در جدول نسبت به ما فاصله نگیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نسبت به حریف شناخت خوبی داشتیم و از بازیکنانی استفاده کردیم که بتوانیم امتیاز بگیریم. بازیکنانم تمام تلاش​شان را کردند و در نیمه اول موقعیت​هایی به دست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. طبیعی بود که گسترش در نیمه دوم به ما فشار وارد کند ولی ما با بستن کناره​های زمین، خوشبختانه موقعیتی به حریف ندادیم. البته گسترش در این نیمه بیشتر صاحب توپ و میدان بود ولی توانستیم امتیاز لازم را به دست آوریم. با توجه به موقعیت​مان در جدول گرفتن یک امتیاز برای​مان خیلی حیاتی بود و شکست، کارمان را برای آینده سخت می​کرد.

وی در ادامه درباره سفر تیمش از تبریز به مسجدسلیمان با اتوبوس، گفت: برای اعزام به تبریز با توجه به آب و هوای نامساعد اهواز، پروازمان به تهران لغو شد و با اتوبوس به تهران رفتیم و از آن‌جا هم با هواپیما به تبریز رفتیم. قرار بود بازی​مان روز پنج‌شنبه برگزار شود که به دلیل بارش سنگین برف، بازی با 24 ساعت تاخیر انجام شد و به همین دلیل بلیت برگشت​مان کنسل شد و مجبور شدیم کل مسیر تبریز به مسجدسلیمان را با اتوبوس برگردیم.

مکوندی افزود: این شرایط سخت است ولی چاره دیگری نداریم و اگر به این صورت برنمی​گشتیم، با توجه به شرایط آب و هوایی اهواز و کمبود بلیت، ممکن بود دو سه روز تبریز می‌ماندیم ولی بازهم برای برگشتن با مشکل مواجه می‌شدیم که در این شرایط تمرینات​مان را برای بازی با تراکتور از دست می​دادیم.

وی درباره مشکلات مالی این تیم، خاطرنشان‌کرد: مشکلات مالی‌مان هنوز پا برجا است. پیش از بازی با گسترش هم آقای عالی​پور، مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفت‌خیز جنوب به صورت تلفنی با بازیکنان صحبت کرد و گویا در اهواز جلسه​ای با حضور وی و هیات مدیره برگزار شده بود و قول داده بودند که مشکل مالی برطرف شود و در این هفته تلاش کنند با جلسه​ای که در تهران دارند، ​پول به باشگاه تزریق شود و مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان درباره دیدار آینده تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: این تیم جزو تیم​های صدر جدول است و ما هم در شرایطی هستیم که به حداکثر امتیاز بازی​های خانگی​مان نیاز داریم. امیدوارم حداکثر امتیاز را بگیریم و موقعیت​مان را در جدول از این رده​ای که در آن قرار داریم، بهتر کنیم و فاصله امتیازی‌ هم با تیم​های پایینی جدول ایجاد کنیم و با خیال راحت​تر مسابقات را ادامه دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار