بازدید 2652

اردبیل شرایط میزبانی مسابقات جام آسیا 2016 را دارد

کد خبر: ۴۷۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ 14 February 2015
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اردبیل امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ملی و آسیایی در رشته‌های والیبال، وزنه برداری و کشتی را دارد.

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه اردیبل خانه والیبال دارد، توضیح داد: علاوه بر راه‌اندازی خانه والیبال در این شهرستان، اسپانسر خیلی خوبی برای تقویت این رشته ورزشی در اردیبل ساماندهی کردیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این اردبیل تیم قوی در رشته والیبال دارد. تیم آسا تیراژه فعالیت می‌کند با این حساب این رشته رونق و طرفداران قابل توجهی در اردبیل دارد.

به گفته این نماینده، تمام مدیران ورزشی استان اردبیل و ظرفیت‌های که در این شهرستان فراهم شده است آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات جام آسیایی والیبال 2016 را دارند.

حقیقت پور با بیان اینکه باید نسبت به میزبانی ورزشی شهرستان‌ها در کشور توجه بیشتری صورت گیرد، اظهار داشت: زمانی که  شهرستان‌ها میزبانی مسابقات ملی و آسیایی را بر عهده می‌گیرند، تمام کاستی‌ها آنها برطرف می‌شود. به نوعی میزبانی مسابقات ورزشی باعث پیشرفت و توسعه شهرستان‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی در استرالیا مطرح کرد: در مسابقات اخیر رقابت‌های محدودی در پایتخت این کشور برگزار شد و باقی مسابقات به شهرها با فاصله قابل توجه از پایتخت انجام شد.

حقیقت پور تاکید دارد که برگزارش مسابقات ورزشی به میزبانی شهرستان‌ها اگر همراه با توسعه زیر ساخت‌ها ورزشی باشد باعث بلوغ اجرایی در شهرستان‌ها می‌شود.

نماینده مردم ادربیل با بیان اینکه حضور هیات خارجی ورزشی در استان‌های کشور باعث تقویت رشته‌های ورزشی در آن استان‌ها می‌شود، تاکید کرد که اردبیل به دلیل داشتن خانه وزنه برداری و خانه کشتی می‌تواند از عهده میزبانی مسابقات این دو رشته در سطح ملیو آسیایی برآید.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: اردبیل این ظرفیت را دارد که رقابت‌های رزمی، دوچرخه سواری، کوهنوردی و قایقرانی را میزبانی کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعتقاد دارد برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و آسیایی در تقویت و رشد اقتصادی شهرستان‌ها تاثیر بسزایی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار