بازدید 4124
فولاد صفر - سپاهان یک

فولاد فرصت صدرنشینی را از دست داد

کد خبر: ۴۷۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳ 13 February 2015
فولاد خوزستان با شکست خانگی برابر سپاهان اصفهان فرصت صدرنشینی را از دست داد.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 فولاد خوزستان در ورزشگاه مملو از تماشاگر غدیر اهواز میزبان سپاهان اصفهان بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان اصفهانی خود شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

در دقیقه 11 مهدی شریفی روی پاس در عمق رسول نویدکیا و اشتباه مدافع فولاد خوزستان در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او را سلیمی دروازه بان فولاد خوزستان به خوبی دفع کرد.

مهدی شریفی در دقیقه 21 روی پاس در عمق خلعتبری برای فوضیل موسی‌اف و ارسال این بازیکن ازبک، با یک ضربه بدون درنگ دروازه حریف را باز کرد.

آلوس نونگ بازیکن کامرونی جدید فولاد خوزستان نیز در دقیقه 39 روی پاس ارسالی پشت مدافعان سپاهان صاحب موقعیت شد و با یک شوت سرکش و خطرناک دروازه رحمان احمدی را تهدید کرد.

دو تیم در نیمه دوم بازی متعادل و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت چندانی را در این نیمه شاهد نبودیم و تنها فولاد خوزستان بود که صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد که به گل نرسید.

فولاد خوزستان با این شکست با 37 امتیاز در رده دوم باقی ماند. زردپوشان اصفهان نیز با پیروزی‌ای که در این دیدار به دست آوردند 37 امتیازی شدند و با تفاضل گل کم‌تر نسبت به فولاد در رده سوم جدول قرار گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار