بازدید 89569
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

مادر احمدی‌نژاد چه کسی را نفرین می‌کرد؟/مستندات خروج ۲۲ میلیارد دلار کجاست؟/ نظر سردردآور مورخ سعودی/گزارشی از انگشترهای سیاسی

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی‌‌گاه غیررسمی و‌‌ گاه اخباری ‌که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ تیتر‌ها و خبرهایی همچون «ابتکار وضعیت خوزستان را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کند!»، «جدول ضد ایرانی از آزادی مطبوعات»، «مکه برای ظهور امن نیست!» و «دلیل عجیب برای مشکلات قطارهای شصت ساله» ... رصدخانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹ 12 February 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که ‌‌گاه مورد توجه قرار می‌گیرد و ‌‌گاه همه به راحتی از کنار آن می‌گذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. 

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


مادر احمدی‌نژاد چه کسانی را نفرین می‌کرد؟

امروز و بعد از تشییع مادر رئیس‌جمهور سابق، بخشی از سخنان احمدی نژاد در 13 مرداد 91 در دیدار با تشکل های دانشجویی بازخوانی شده که در آن امده: «برخی ها حدی برای اتهام زنی به دولت باقی نگذاشته اند. در تریبونها اعلام کردند که مادر احمدی نژاد او را عاق کرده است. از زمانی که مادر پیرم این حرف را شنیده است آنها را نفرین می کند. آنها بارها به مادرم تلفن زده اند و مطالب نادرستی را به ایشان گفته اند، با اینکه می دانند او بیمار است. دعوای سیاسی هم مرزی دارد!»

ابتکار وضعیت خوزستان را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کند!

ابتکار معاون رئیس‌جمهور در گزارش فیسبوکی خود از جلسه ویژه اعضای هیأت دولت به منظور رسیدگی به بحران خاک در غرب و جنوب کشور نوشته: «ابتدای جلسه گزارشی که از صفحات شبکه‌های اجتماعی تهیه کرده وعکس‌هایی که از کامنت‌ها گرفته بودم را ارائه و درباره مطالبات اجتماعی، اعتراضات و شرایط سختی که بر مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان مانند آبادان، اندیمشک، دزفول، شوش، بهبهان و حتی برخی استان های دیگر وارد شده صحبت شد».

کشف دویست کیلو مواد منفجره در سراوان

نماینده سراوان در مجلس از کشف مقادیری مواد منفجره متعلق به یک گروه تروریستی خبر داده است. هدایت‌الله میر مراد زهی گفته که ماموران امنیتی و اطلاعاتی یک انبار حاوی دویست کیلوگرم مواد منفجره را در منطقه شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان کشف کرده‌اند. مواد کشف شده از نوع C۴ از مواد منفجره پلاستیک قدرتمند بوده است. ماموران امنیتی و انتظامی در روز ۱۶ بهمن ماه "یک خانه تیمی" متعلق به تروریست‌ها را در منطقه آسپیچ سراوان شناسایی کردند و کشف انبار مهمات متعلق به این گروه نتیجه اعترافات اخذ شده از افراد بازداشتی بوده است. در جریان کشف خانه تیمی مورد نظر، سه نفر توسط ماموران اطلاعاتی و انتظامی و افراد قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران دستگیر شدند و "مقادیر زیادی سلاح و مهمات" نیز کشف و ضبط شد.

جدول ضد ایرانی از آزادی مطبوعات

گزارشگران بدون مرز در گزارش سال ۲۰۱۵ خود، ايران را از نظر آزادی رسانه‌ها در ميان ۱۸۰ کشور جهان، در رده ۱۷۳ جای داده است. در اين فهرست، هفت کشور سودان، ويتنام، چين، سوريه، ترکمنستان، کره شمالی و اريتره، بعد از ایران قرار داده شده‌اند. پارسال نیز گزارشگران بدون مرز ایران را در همین رتبه قرار داده بود. فنلاند پنج سال است که در صدر جدول گزارشگران بدون مرز قرار دارد. در فهرست امسال، فرانسه در رده‌ ٣٨، ايالات متحده در رتبه ٤٩، ژاپن در رتبه ٦١، روسيه در جايگاه ١٥٢ و چين در رتبه ١٧٦ قرار دارند.

بیست کشته و زخمی در مرز ایران و افغانستان

مسئولان محلی در ولایت فراه افغانستان کشته شدن چند نفر را در مرز میان افغانستان و ایران تائید کرده‌اند. مسئول امنیت فرماندهی پلیس فراه به بی‌بی‌سی گفت که در رویدادی که دو شب پیش در مرز میران افغانستان و ایران اتفاق افتاد حدود ۱۰ نفر کشته شده اند. بعضی منابع محلی گفته‌اند که ماموران مرزی ایران به سوی افرادی که از طریق نیمروز و فراه وارد خاک ایران شده بودند شلیک کردند که در نتیجه آن، ۲۰ تن کشته و زخمی شدند.

یک پیست اسکی به دلیل اقدامات نابهنجار بسته شد

پیست اسکی شب شمشک که یک هفته پیش، افتتاح شده بود، به دلیل عدم هماهنگی و اتفاقاتی که در مراسم افتتاحیه آن رخ داد، با دستور مراجع قضایی و انتظامی پلمب شد. به نوشته ایسنا، در مراسم افتتاح پیست شب شمشک که بدون انجام هماهنگی لازم با مراجع ذیصلاح از جمله فدارسیون اسکی برپا شد، اتفاقاتی خارج از عرف و نابهنجار رخ داد.

دلیل عجیب برای مشکلات قطارهای شصت ساله

کارگران تعمیرکار مولد بخار قطار راه آهن می‌گویند، شرکت رجاء قطعات بی‌کیفیت در اختیار کارگران تعمیرکار قرار می‌دهد و در صورت خراب شدن قطعات پول آن را از کارگران می‌گیرد.

یکی از کارگران تعمیرکار مولد بخار گفته: متاسفانه مدتی است کارگران چوب بی‌کیفیت بودن قطعات مورد استفاده در بخش‌های مختلف قطار را می‌خورند و به محض گزارش دادن خرابی قطعات، جریمهٔ قطعهٔ مورد نظر توسط کار‌شناسان رجاء از کارگر گرفته می‌شود در حالی که به این مسئله توجه نمی‌کنند که کارگری که پایه حقوق ۷۰۰ هزار تومانی دارد چگونه می‌تواند ۱ میلیون تومان جریمه قطعه را بدهد. متاسفانه بعد از گزارش خراب شدن قطعات به کار‌شناسان، آن‌ها کارگران تعمیر کار را مقصر می‌دانند و ما را به بی‌احتیاطی متهم می‌کنند. کار‌شناسان، کارگر را مقصر می‌دانند در حالیکه کیفیت قطعات آنقدر پایین است که در بسیاری از مواقع کارگر تمام تلاش خود را می‌کند تا جایی که می‌تواند قطعه را حفظ کند.

به نوشته ایلنا به نقل از یکی این کارگران، دستگاههای ما سال ۱۳۳۰ وارد ایران شده‌اند و در حال حاضر بیش از ۶۰ سال است که به‌‌ همان شکل کار می‌کنند. طبیعی است که در گذر زمان فلز خورده می‌شود و آسیب می‌بینند. بسیاری از بخش‌های این دستگاه‌ها پوسیده شده و دیگر قابل استفاده نیستند آنوقت چرا باید جور این مشکلات را کارگران به تنهایی بکشند.

مکه برای ظهور امن نیست

از سخنرانی حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه بصیرتی عمار در جمع سپاهیان استان خراسان رضوی، نقل قول‌های تائید نشده و عجیبی منتشر شده است. انتخاب به نقل از وی نوشته:

- زمانی من گفتم دلیل اینکه اینقدر در کشور در جاهای مختلف دعوا داریم، به خاطر داشتن نیروی زیادی است. در زمان انتخابات همه‌ی آن کسانی که نامزد شدند، از ولایتی گرفته تا غرضی و جلیلی و قالیباف، اگر پایشان به آمریکا می‌رسید، در آن کشور یک نفر مثل این‌ها گیر نمی‌آمد.

- اگر امام زمان در مشهد ظهور می‌کرد ما هیچ مشکلی نداشتیم اما ظهور در مکه است و مکه امن نیست./ اوبامای خبیث و پست فرمانده کل قوای آمریکاست و اختیار همه‌ سلاح‌های هسته ای در دستان اوست، تا حضرت ظهور کند، بعد از چند دقیقه مکه نابود می‌شود.

- طائب در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از حضار در خصوص پس گرفتن شکایت از مهدی هاشمی از سوی وزارت اطلاعات، گفت: مگر مهدی هاشمی را برای شکایت سازمان اطلاعات گرفته بودند؟ پرونده هاشمی سنگین تر از این حرف‌هاست منتهی چون این فرد حرفه ای بوده است ردی از خود باقی نگذاشته، جرم را می‌دانند اما مدرک ندارند. جرم مهدی هاشمی جهانی است و حتی ممکن است با بازجویی آن آمریکا یا ملکه انگلستان نیز مفتضح شوند، پرونده این فرد واقعاً خبیث است.


اظهارات سردردآور مورخ سعودی

دکتر صالح السعدون مورخ سعودی دلیل این که کشورهای غربی اجازه می‌دهند زنان رانندگی کنند را این دانسته که این زنان اهمیتی نمی‌دهند که ممکن است رانندگی باعث تجاوز به آنها بشود!

ایندپندنت نوشته که دکتر السعدون در گفت و گو با شبکه روتانا خلیجیه گفته است که خراب شدن خودرو و توقف آن در کنار جاده، احتمال تجاوز به زنان را افزایش می‌دهد. وی پیشنهاد کرده است که برای زنان سعودی، رانندگان زن خارجی استخدام شوند.

دو شرط رسیدن به توافق هسته‌ای از نگاه لاریجانی

رییس مجلس در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفته: آمریکا و 1+5 چنانچه از دو چیز پرهیز کنند می توانند به توافق برسند اول اینکه مبنای توافق مقررات بین المللی باشد و به دنبال فریب کاری نباشند چون ملت ما به این فریب کاری ها جواب رد خواهد داد. دوم اینکه آنها نباید دنبال این باشند که در مذاکرات، نیاز خود را به عنوان امتیاز به ایران بفروشند چون چنین چیزی، خریدار ندارد.

لاریجانی خطاب به غربی ها گفته: ما بهتر از شما به شرایط منطقه آگاه هستیم و از نیازهای شما هم خبر داریم. پس، ضرورتی ندارد وقت خود را صرف این کنید که به صورت تصنعی موضوع تحریم را آنقدر بزرگ جلوه دهید که بتوانید نیازهای خود را پشت آن مخفی کنید. بدانید که ملت ایران و مذاکره کنندگان به این مسائل آگاه هستند و پاسخ قاطع به آن خواهند داد.

مستندات خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور کجاست؟

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بانک مرکزی باید مستندات خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور را به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه دهد.عزت الله یوسفیان ملا در ارتباط با اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور در دولت قبل، اظهار داشت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به طور حتم در جلسه هفته آینده از بانک مرکزی می خواهد که گزارش مربوط به خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور را به این ستاد ارائه دهد. معاون اول رئیس جمهوری در چهل و سومین نشست فعالان بخش خصوصی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفته بود: براساس تدبیر دولت گذشته و برای کنترل قیمت ارز، میلیاردها دلار از پول کشور را در قالب حواله یا پول نقد به صرافی‌های دوبی و استانبول فروختند و ظرف 17 ماه، 22 میلیارد دلار پول کشور به خارج صادر شد، در حالی که این رقم بسیار تعجب‌آور است.‬جهانگیری همچنین در رودبار تأکید کرد که 22 میلیارد دلار ارز از کشور خارج کردند که 30 درصد آن توسط یک صراف انجام شد و این پرونده در حال پیگیری است.

 نمایندگان مجلس تاکنون بیش از هزار سوال از وزرای دولت کرده‌اند

معاون پارلمانی رییس جمهور می‌گوید نمایندگان مجلس تاکنون هزار و ۵۵۸ سئوال از وزرای دولت حسن روحانی مطرح کرده‌اند و ۲۴ سئوال به صحن علنی مجلس آمده است. مجید انصاری با اعلام این آمار گفت که تاکنون ۱۰ وزیر دولت یازدهم از مجلس «کارت زرد» گرفته‌اند. تاکنون وزرای کشور، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و اقتصاد از مجلس ایران کارت زرد گرفته‌اند. این در حالی است که نمایندگان مجلس به وزیران آموزش و پرورش، صنعت و معدن، و اقتصاد دو بار کارت زرد داده‌اند. بر اساس آیین‌نامه مجلس ایران اگر تعداد کارت‌های زرد هر وزیری به عدد سه برسد، راه برای استیضاح او باز می‌شود.

نخستین گفتگوی احمدی‌نژاد پس از ۲ سال

احمدی‌نژاد پس از اتمام دو دوره‌ی ریاست‌جمهوری‌اش که ۸ سال به طول انجامید، با شرط عدم صحبت درباره مسائل سیاسی درخواست مصاحبه شبکه تلویزیونی تی‌آر‌تی را پذیرفت.محمود احمدی‌نژاد در این مصاحبه گفت: «نه تحریم‌های بین‌المللی قابل توجه است و نه تهدیدات احتمالی اسرائیل و ایالات متحده آمریکا». احمدی‌نژاد با دفاع از فعالیت‌های هسته‌ای ایران افزود: «کشورهای غربی که به اسرائیل اجازه دادند تا به سلاح‌های هسته‌ای دست یابد، ایران را از دستیابی به انرژی هسته‌ای منع می‌کنند.» احمدی‌نژاد گفت: «برای ملت ترکیه احترام بسیار زیادی قائل هستم و به صورت نشسته با آنها نمی‌توانم سخن بگویم» و به همین دلیل ترجیح داد که به صورت ایستاده مصاحبه انجام بشود. وی با اینکه گفته بود «درباره مسائل سیاسی صحبت نخواهم کرد» اما بازهم در بین صحبت‌های خود پیام‌های مهمی را مطرح کرد.


عربستان به ما پیغام داده که شما یمن را رها کنید، ما سوریه را

اسماعیل کوثری گفت: "قرن آینده قرن اسلام است"، در حال محقق‌شدن است و امروز عربستان به ما پیغام می‌دهد که شما یمن را رها کنید، ما سوریه را. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که به مناسبت دهه فجر در مسجد امام حسن مجتبی واقع در مشیریه سخن می‌گفت، اظهار کرد: پاسخ ما به عربستان این بود که ما دخالتی در مسائل یمن نداریم. البته تجربیات خودمان را انتقال می‌دهیم اما هیچ کشوری را مجبور به انقلاب نمی‌کنیم. سوریه نیز مقتدرانه ایستاده و عراق نیز همچنین. امروز به لطف خدا عراق، سوریه، لبنان، یمن و حتی تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین به لطف خدا انقلاب ما و تفکر ایثار و از خودگذشتگی را الگوی خود قرار داده‌اند، بنابراین آمریکایی‌ها واقعا سردر گم هستند.


چرا منتقدان روحانی به احمدی نژاد اعتراض نمی کردند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه منتقدان سالهای سال در مقابل سیاست‌های غلط دولت احمدی نژاد سکوت کردند، افزود: دولت یازدهم عاقل و سالم است.حجت الاسلام والمسلمین دکتر «احمد احمدی» افزود: این افراد زمانی که دولت قبل بیت المال را یکسره از بین می‌برد، خاموش بودند، اما اکنون زمانیکه یک خطای جزئی می‌بینند، از همه جا صدا بلند می‌شود.احمدی تصریح کرد: آقایان منتقد با وجود آنکه احمدی نژاد در مجلس حضور پیدا کرد و به همه نمایندگان توهین کرد، خاموش بودند، اکنون چه شده که روز به روز مخالفتشان با این دولت بیشتر می‌شود.وی با بیان اینکه اگر این دولت یکی از آن کارها را انجام می‌داد چیزی از دولت باقی نمی‌گذاشتند، تصریح کرد: مگر احمدی نژاد نبود که وزیر خارجه خود را زمانی که در سفر سنگال بود عزل کرد، کاری که از ابتدای تشکیل حکومت‌ها تاکنون سابقه نداشته اما اکنون تا ذره‌ای خطا می‌بینند صداها بلند می‌شود، در صورتیکه دولت روحانی عاقل، سالم و منسجم است و حرف حساب شده می‌زند.

سیاسیون چه انگشترهایی به دست می کنند؟

اگرچه «انگشتر» در بین عوام بیشتر یادآور حلقه های ازدواج است اما در بین سیاسیون کشور انگشتر عاملی منحصربفرد برای به نمایش درآوردن اعتقادات مذهبی آنهاست.عقیق، فیروزه، در نجف، یاقوت، حدید و ... که در روایات شیعه به آثار مادی و معنوی آنها بر انسان اشاره شده از جمله انگشترهایی هستند که سیاسیون آنها را به دست می کنند.

1.امام خمینی(ره):
بنیانگذار جمهوری اسلامی در اغلب تصاویری که از ایشان وجود دارد عقیق سرخ به دست دارند.

2.حضرت آیت الله خامنه ای:
مقام معظم رهبری از جمله شخصیت هایی هستند که در موقعیت های مختلف انگشترهای مختلفی به دست دارند.
تاکنون در دستان ایشان انگشتر شرف الشمس، انگشتر عقیق قرمز و زرد، در نجف، انگشتری با نگینی که روی آن نوشته شده « یا علی بن ابیطالب» و انگشتری با نگین حدید که رویش نوشته شده «یا ظافر» به چشم خورده است.

3.علی اکبر هاشمی رفسنجانی:
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تمام سخنرانی‌های خود همیشه یک تسبیح شاه مقصود با یک انگشتر عقیق به دست دارد.
او همچنین اغلب انگشتر حرز به انگشت کوچک خود دارد.

4.حسن روحانی:
رییس جمهور کشورمان عموما انگشتر عقیق زرد رنگ به انگشت کوچک سمت راست خود دارد
وی همچنین انگشتر حرز به انگشت کوچک خود دارد.

5.سید حسن خمینی:
نوه امام خمینی و تولیت آستان امام(ره) انگشتر عقیق قرمز بر دست چپ خود دارد.

6.محمدرضا مهدوی کنی:
رییس فقید مجلس خبرگان رهبری انگشتری با نگین عقیق به دست راست خود داشت و معتقد بود اگر کسی شیعه است باید انگشتر را به دست راستش بیاندازد.

7.علی اکبر ناطق نوری:
رییس اسبق مجلس انگشتر فیروزه به دست چپ و انگشتر عقیق به دست راست خود دارد.

8. سید محمد خاتمی:
رییس جمهور اسبق کشورمان عموما انگشتر عقیق سرخ و فیروزه به دست می کند.

9.محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره با انگشتر فیروزه به دست در انظار ظاهر می شود.

10. محمدباقر قالیباف:
شهردار تهران اغلب انگشتر عقیق سرخ به دست دارد.

11.سرلشگر حسن فیروزابادی:
رییس ستاد کل نیروهای مسلح اغلب با انگشتر عقیق، در نجف و فیروزه دیده می شود.

12.حبیب الله عسگراولادی:
دبیرکل فقید حزب موتلفه در دوران حیات خود انگشتر عقیق و در نجف و فیروزه به دست می کرد.

13. محمود احمدی نژاد:
رییس جمهور سابق کشورمان عادت داشت انگشتر عقیق زرد به دست داشته باشد.

14.سردار قاسم سلیمانی:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عموما انگشتری با نگین عقیق سرخ به دست دارد.

15.سردار یحیی رحیم صفوی:
فرمانده سپاه پاسداران اغلب انگشتری از عقیق سرخ به دست دارد.

رئیس خبرگان به احتمال زیاد آیت الله شاهرودی است

حجت الاسلام طائب در پاسخ به سؤالی دیگر در خصوص ریاست مجلس خبرگان، اظهار کرد: ریاست مجلس خبرگان در دوره اخیر به احتمال زیاد به آقای شاهرودی خواهد رسید، در دوره بعد بستگی دارد انتخابات چگونه برگزار شود و چه کسانی بیایند اما پیش بینی من این است که دیگر رئیس مجلس خبرگان هاشمی رفسنجانی نخواهد شد مجلس خبرگان تهدید تغییر رهبری نداریم. ما در ایران کسی که بخواهد آقا را عوض کند نداریم. در این کشور اگر آقا از فیلتر مردم نگذرد، دیگران حتماً نمی‌گذرند.

دستور ویژه وزیرکشور برای پیگیری اهانت به فرزندان شهدا

حجت الاسلام شهیدی ،نماینده ولی فقیه و رییس بنیادشهید وامورایثارگران درجلسه شورای معاونین بنیاد شهید با اشاره به موضوع اهانت یک فرماندار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: طبق اطلاعات ما، این فرماندار با آنکه خود برادر شهید بوده، خطاب به یکی از اعضای جامعه ایثارگری مسائلی را به صورت لفظی مطرح کرده است که کم و بیش در رسانه‌ها بازتاب داشت.حجت الاسلام شهیدی در ادامه افزود: من در‌‌ همان لحظات نخست با وزیر کشور صحبت کردم و بر لزوم انجام نگاه ویژه به ایثارگران تأکید کردم. وزیر محترم کشور نیز به بنده اطمینان دادند که هرگز نمی‌گذارند در حوزه کاری ایشان کسی به خانواده‌های معزز شهدا اهانتی داشته باشد و این موضوع به سرعت و به صورت ویژه در وزارت کشور در حال بررسی است. مطمئناً ایثارگران جایگاه بسیار ویژه‌ای برای همه مردم و مسئولان دارند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۱۳
انتشار یافته: ۱۳
بعضی مسئولین حرف هایی می زنند که مرغ پخته قدقد می کند .
دکتر صالح السعدون گفته که برای امنیت زنان سعودی راننده خارجی استخدام کنیم تا در صورتی که در خودروی آنها دچار نقص فنی شده و متوقف شد، کسی به آنها تجاوز نکند چرا که در صورت تنها بودن امکان تجاوز به آنها وجود دارد. حال اگر راننده خارجی خودش متجاوز شد باید چکار کرد آقای دکتر؟!
تابناک برای ایجاد این صفحه بهت تبریک میگم.
یشنهاد مورخ سعودی باعث میشود اگر ماشین خراب شود به 2 نفر تجاوز شود.
چرا منتقدان روحانی به احمدی نژاد اعتراض نمی کردند؛ این دقیقاً سؤالی است که از برخی منتقدین احمدی نژاد که در برابر آسیب‌های دولت روحانی سکوت کردند می توان پرسید؟ ظاهراً این یک بیماری است و همه گیر و همه گانی!
خداوند ایشان را بیامرزد و اینکه کسانی که وقتی زنده بودند و ایجاد مزاحمت برای یک پیرزن میکردند باید گفت عقل وشعور هم خوب است باشد شما هم مادر دارید حتی کسی هم اگه بد باشد به خانواده و.... مربوط نمی شود.....
درباره موضوع رانندگی زنان در عربستان : اگر راننده زن خارجی استخدام کنند در صورت خرابی خودرو هم به راننده تجاوز میشود هم به زنان سعودی و مشکل دوتا میشود .
چقدر از هاشمس می ترسید
آقای طائب میشه بگی وظیفه خبرگان چیه؟؟؟
عجبا!!!!!!!!!!!
وای خدا از اظهار نظر طایب خدا مکه امن نیست خلاف نص سریع قران
منتقدان روحانی چون میدونن اون شعار های تو خالی اصلاحت بلوفی بیش نبوده اخه این دولت از اون وقت که امدا تو چه چیز موفق بوده بجز اینکه تریمها رو بیشتر کرده و گرانی کرده کار دیگه ای انجام داده
واقعا همین ابتکار ها تو دولت هفتم و هشتم بوده که به دولت یازدهم هم سرایط کرده !
چرا منتقدان روحانی به احمدی نژاد اعتراض نمی کردند
ما عادت به این اخلاق حسنه! کردهایم که مرتب هر دولت دولت پیشین خود را به انواع مفاسد محکوم نماید
احمدی ن






















اشتباهات احمدی نژاد بهانه ای برای تکرار همان اشتباهات از جانب دولت روحانی نشود در همان زمان هم بسیاری از فرهیختگان اعتراض خود را در جراید منتشر کردند









زاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها