بازدید 5857

ندای الله اکبر و نورافشانی در آسمان تهران

همزمان با شب 22 بهمن و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای الله اکبر به آسمان تهران نور بخشید و نورافشانی نقاط مختلف پایتخت را در بر گرفت.
کد خبر: ۴۷۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲ 10 February 2015
همزمان با شب 22 بهمن و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای الله اکبر به آسمان تهران نور بخشید و نورافشانی نقاط مختلف پایتخت را در بر گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب 22 بهمن و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای الله اکبر به آسمان تهران نور بخشید و نورافشانی نقاط مختلف پایتخت را در بر گرفت.

مردم شهرستان های استان تهران همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و رأس ساعت 9 صبح بر پشت بام منازل حاضر شده و علیرغم بارندگی در نقاط مختلف استان، با شور و حرارت ندای الله اکبر را سر داده و بار دیگر بر ادامه یافتن راه و مسیر انقلاب اسلامی تأکید کردند.

برگزاری مراسم نورافشانی در بیست نقطه تهران

همچنین در شامگاه 21 بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم نورافشانی در بیست نقطه شهر تهران و برخی شهرستان های استان تهران توسط  ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری نیروی انتظامی برگزار شد.
ندای الله اکبر به آسمان استان تهران نور بخشید
در این مراسم مردم شهرستان های مختلف استان تهران و پایتخت با تجمع در میادین و مراکز اعلام شده و همزمان با نورافشانی، ندای تکبیر را سر داده و با آرمان های بلند امام راحل تجدید میثاق کردند.

ایجاد فضای نشاط و شور در میان مردم استان تهران

ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر هر ساله  به منظور ایجاد فضای نشاط و شور در میان مردم، آسمان شهرستان های مختلف  را نورباران می کند و فضای معنوی حاکم بر آسمان شهرها را با نور که نشانه رفتن ظلمت و تاریکی است همراه می سازد.

بر اساس اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در بیش از 320 شهر و مرکز استان و بیست نقطه پایتخت مراسم نورافشانی برگزار و مردم با حضور در این مراسم از آرمان های نظام اسلامی دفاع کردند.

استقبال جوانان از مراسم نورافشانی امسال

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی در شهرستان های مختلف استان تهران اظهار داشت: مراسم نورافشانی یکی از برنامه های مهم و جذاب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: هدف از برگزاری مراسم نورافشانی ایجاد فضای شور و نشاط در مردم و یاداوری سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که هر ساله این مراسم با شکوه و جلوه خاصی برگزار می شود.

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان

وی ادامه داد: از انجایی که بیشتر، جوانان و نوجوانان در مراسم نورافشانی حاضر می شوند، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش کرده تا از این فرصت استفاده کرده و زمینه معرفی دستاوردها و ویژگی های انقلاب اسلامی را با توزیع بروشور و اقلام فرهنگی فراهم آورد.

محمودی اضافه کرد: برای برگزاری مراسم نورافشانی از قبل از اغاز دهه مبارک فجر هماهنگی های لازم از سوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با ستاد نیروهای مسلح  صورت می گیردو اقلام لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته  و این مراسم توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور برگزار می شود.
ندای الله اکبر به آسمان استان تهران نور بخشید
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم تکبیر همزمان با شب 22 بهمن عنوان کرد: در شب 22 بهمن مردم شهرستان های استان تهران به یاد دوران پیروزی انقلاب اسلامی بر روی پشت بام منازل و اماکن عمومی ندای تکبیر سر داده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار