بازدید 2707

شمس:مربی پروازی درشان فوتسال ایران نیست

کد خبر: ۴۷۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 08 February 2015
عضو کمیته فنی فوتسال با انتقاد از عملکرد خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی گفت : مربی پروازی در شان فوتسال صاحب سبک ایران نیست.

به گزارش ایرنا، حسین شمس روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در باره نشست اخیر کمیته فنی فوتسال افزود : کاندلاس در نامه ای به فدراسیون فوتبال، با بهانه قرار دادن مریضی همسرش از حضور در ایران سر باز می زند. 

وی خاطرنشان کرد : با تصمیم کمیته فنی فوتسال قرار است، رییس کمیته فوتسال در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی مقابل اسلوونی با کاندلاس گفت وگو و نظرات اعضای این کمیته را به سرمربی اسپانیایی منتقل کند.

شمس اظهار داشت : در صورتی که کاندلاس از حضور مستمر در ایران و تحت نظر گرفتن لیگ برتر طفره برود، قراردادش به طور یکطرفه فسخ خواهد شد تا هرچه سریعتر یک مربی جانشین کاندلاس شود.

تیم ملی فوتسال ایران روز دوشنبه برای برگزاری دو دیدار دوستانه در روزهای 21 و 22 بهمن ماه جاری عازم اسلوونی می شود.

کاندلاس باعنوان بیماری همسرش از حضور در ایران سرباز زد و قرار است در اسلوونی به جمع ملی پوشان فوتسال ایران ملحق شود.

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای شرکت در مقدماتی جام ملت های آسیا که انتخابی جام جهانی هم خواهد بود، در سال آینده آماده می کند.

کاندلاس از مهرماه سال 91 به عنوان مربی و سپس سرمربی کار خود را با تیم ملی ایران آغاز کرده است و حاصل آن ادامه ناکامی های تیم ملی فوتسال ایران به عنوان مدعی قهرمانی در آسیا با کسب نایب قهرمانی و شکست مقابل ژاپن وعنوان سوم مسابقات جایزه بزرگ برزیل بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها