بازدید 5116

سورپرایز ویژه قلعه‌نویی در برابر پیکان

کد خبر: ۴۷۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ 08 February 2015
امير قلعه نويي در ديدار امروز برابر پيکان مقابل دشمنان خود قرار مي گيرد و نميخواهد جنگ برابر مهدي رحمتي، ساموئل، اکبرپور و جمشيديان را واگذار کند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نوعی بعد از دو پیروزی شیرین و نزدیک شدن به صدر جدول به دنبال سه امتیاز دیدارش مقابل شاگردان صمد مرفاوی است. 

او که در این دیدار با جمعی از شاگردان سابق و البته صد در صد مخالف خود روبرو خواهد شد به دنبال 3 امتیاز دیگر است تا هر دیدارش مقابل این حریف را در لیگ امسال از آن خورده کرده باشد.

اما مهمترین رقیب قلعه نویی را در دیدار امروز می توان مهدی رحمتی عنوان کرد که همچنان از اتفاقات فصل گذشته که در نهایت منجر به خروجش از جمع آبی پوشان شده ناراحت و به دنبال اثبات شایستگی هایش به سرمربی این تیم است. قلعه نویی اما نمی خواهد این جنگ را به سادگی به گلر شماره یک سابق خود واگذار کند و به دنبال سومین پیغام خود مهدی رحمتی است. سه گل در دیدار رفت و حضور وحید طالب لو در نیم فصل در استقلال دو پیروزی اخیر قلعه نویی برابر رحمتی بوده و او امروز هم سورپرایز ویژه ای برای شماره یک پیکان در نظر گرفته و می خواهد با نیمکت نشین کردن فروزان و بازی دادن به طالب لو، جنگ روانی این دیدار را در ابتدای بازی به نفع تیم خود به پایان برساند. طالب لو و رحمتی که زمانی توامان گلرهای استقلال محسوب می شدند و در نهایت این مساله باعث بروز اختلاف بین این دو شده بود امروز جنگ سختی برابر هم خواهند داشت.

در این بین محسن فروزان هم که در بازی رفت نتیجه را از آن تیم خود دیده، فعلا از رحمتی پیش افتاده و این پوئن مثبت او برابر گلر پیکانی هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار