بازدید 3118
باخت به اتلتیکو مانند شکست ۵ بر صفر برابر بارسا تلخ بود

رونالدو: رئال اجازه چین باختی به هیچ حریفی را ندارد

کد خبر: ۴۷۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ 08 February 2015
ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در دربی پایتخت اسپانیا، تأکید کرد که کهکشانی‌ها از شکست سنگین در خانه روخی‌بلانکو درس خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو پس از شکست 4 بر صفر رئال مادرید برابر اتلتیکو در بازی شنبه شب دو تیم که سنگین‌ترین شکست کهکشانی‌ها در چند سال اخیر بود، اظهار داشت: ما بد بازی کردیم و این شامل تمام اعضای تیم می‌شود. هیچ چیز بر وفق مراد ما پیش نرفت. امروز از آن روزهایی بود که باید هرچه سریعتر آن را از بین ببریم. رئال مادرید اجازه 4 بر صفر باختن به هیچ تیمی را ندارد. البته در همین شکست هم من نکات مثبتی در عملکرد تیمم دیدم.

رونالدو ادامه داد: این باخت به نفع ما خواهد شد و می‌توانیم از آن درس بگیریم. ما هنوز هم صدرنشین جدول هستیم اما می‌دانیم که باید تا روز آخر فصل این جایگاه را حفظ کنیم و بجنگیم. از این حیث فکر نمی‌کنم که در وضعیت‌ ما تغییر فراوانی به وجود آمده باشد. باید مثبت فکر کنیم. نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، ضربه‌ای سنگین به ما زد و همه ما شوکه شده‌ایم اما هنوز هم باید مثبت‌اندیش باشیم، چون همچنان صدرنشین جدول هستیم.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در خصوص دلایل شکست سنگین رئال در دربی مادرید هم گفت: دلیل این شکست آن بود که ما از نظر روانی و جسمانی آماده نبودیم. البته این نظر من است اما نباید به این موضوع به چشم یک بهانه نگاه شود. اشتباهاتی صورت گرفت و کاری از دست ما برنمی‌آید، چون نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم. ما باید سرهای خود را بالا بگیریم، چون هیچ فایده‌ای در تأسف خوردن به حال خودمان وجود ندارد. هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم و در جدول رده‌بندی لیگ صدرنشین هستیم.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها درباره نگرش تیمش در دربی هم عنوان کرد: نمی‌دانم چرا روند بازی اینگونه پیش رفت. ما در چند بازی اخیر خود برابر اتلتیکو نتوانسته‌ایم این تیم را شکست دهیم. پیش از این اتلتیکو همیشه برای شکست دادن ما به دردسر می‌افتاد و حالا شرایط فرق کرده و چرخه جدیدی آغاز شده است. رئال باید مثبت فکر کند و ما باید رئالی که همه آن را می‌شناسند، نشان دهیم. به نظر من ما تیم قدرتمندی داریم که از اتلتیکومادرید بهتر است اما این برتری را باید در زمین بازی نشان داد. به کارمان ادامه می‌دهیم تا دوباره لیگ را فتح کنیم.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا شکستی به تلخی باخت شنبه‌ شب تیمش در دربی مادرید به یاد دارد، عنوان کرد: سه فصل پیش ما 5 بر صفر به بارسلونا باختیم که آن شکست هم روزهای سختی را برای ما ساخت.

برترین بازیکن جهان در سال‌های 2013 و 2014 در خصوص این موضوع که آیا خستگی هم بر شکست کهکشانی‌ها تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: کمی خسته بودیم. تعدادی از بازیکنان‌مان به اندازه کافی برای ریکاوری کردن از روز بازی چهارشنبه شب برابر سویا زمان نداشتند. 

اتلتیکومادرید حاضر نشد که بازی یک روز دیرتر برگزار شود اما این بهانه‌ای برای توجیه شکست نیست. ما به اندازه همیشه آماده و سرحال نبودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس