بازدید 2002

سیمئونه: فقط تمرین مان را در زمین پیاده کردیم

کد خبر: ۴۷۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 08 February 2015
سرمربی آتلتیکو مادرید تاکید کرد تیمش فقط کارهایی را که در جلسات تمرینی انجام می دادند، در زمین مسابقه مقابل رئال پیاده کرده است.

به گزارش ایسنا، داربی شهر مادرید بین تیم های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار شد که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود آتلتیکو به پایان رسید.

در این دیدار تیاگو (14)، سائول نیگوئز (18)، آنتونی گریزمان (67) و ماریو مانژوکیچ (89) برای آتلتیکو گلزنی کردند. با این نتیجه آتلتیکو 50 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. رئال مادرید هم با 54 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفته است.

دیگو سیمئونه در مورد این پیروزی اظهار داشت: بازیکنانم مهم ترین چیز هستند. آنها بازی را به تمام معنا کامل برگزار کردند. حمله های خوبی روی دروازه حریف داشتیم. گابی و تیاگو در کارهای دفاعی نمایش خوبی داشتند. درست است که آسیب دیدگی کوکه برای ما بد بود اما سائول از پس کارهایی که به او سپرده بودم خیلی خوب برآمد.

سیمئونه در ادامه عنوان کرد: نمی خواهم در مورد نمایش رئال مادرید حرف بزنم. این کار عادلانه نیست ولی باید تاکید کنم در این دیدار، همان کارهایی که در جلسه های تمرینی داشتیم را به نمایش گذاشتیم. بازی به بازی جلو می رویم. اگر بخواهیم از حالا به آخر فصل فکر کنیم، هیچ چیز برای ما خوب پیش نمی رود. در این دیدار تصمیم داشتیم میانه میدان را از آن خود کنیم. با بازیکنانی که در اختیار داشتم، سعی کردم درک کنم می توانیم چه کارهایی انجام دهیم. همواره می خواستم در میانه زمین قدرتمند باشیم. بسیاری از ضدحمله های رئال مادرید را خنثی کردیم. حمله های آنها از سمت راست را هم از بین بردیم زیرا می دانستم از آن سمت زیاد حمله می کنند. به خاطر همین، یک بازیکن بیشتر در آن منطقه قرار داده بودم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس