بازدید 2032
هفته بیست‌ودوم لالیگا

پیروزی لوانته برابر مالاگا در شب توقف سوسیه‌داد

کد خبر: ۴۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ 08 February 2015
 بیست‌ودومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی خانگی لوانته و تساوی رئال سوسیه‌داد پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ودوم لالیگای اسپانیا شب گذشته (شنبه) لوانته در خانه برابر مالاگا با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. داوید بارال در دقایق 26، 37 (پنالتی) و 62 (پنالتی) و کالو اوچه در دقیقه 75 گل‌‌های لوانته را به ثمر رساندند و تنها گل مالاگا را نیز خوانمی در دقیقه 24 زد. با این نتیجه لوانته 19 امتیازی شد تا با فرار از قعر جدول در رده هفدهم قرار بگیرد.

در دیگر بازی شب گذشته رئال سوسیه‌داد در خانه برابر سلتاویگو به تساوی یک بر یک رضایت داد. آگیرتکس در دقیقه 8 برای رئال سوسیه‌داد و نولیتو در دقیقه 85 برای سلتاویگو گلزنی کردند. با این نتیجه سوسیه‌داد 23 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد. سلتاویگو نیز 25 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

هفته بیست‌ودوم لالیگا امشب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در آخرین و مهمترین آنها بارسلونا از ساعت 23:30 میهمان اتلتیک بیلبائوست. پیش از این بازی کوردوبا از آلمریا پذیرایی می‌کند، سویا به خانه ختافه می‌رود و اسپانیول میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها رئال مادرید 54 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید هر دو با 50 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر