بازدید 1707
اگر بخواهند برای ایران در جام جهانی کشتی می‌گیرم

سوری: خوشحالم اول شدم

کد خبر: ۴۷۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 08 February 2015
نفر نخست وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات کشتی عمومی کشور (اوپن) از عزم خود برای ملی‌پوش شدن خبر داد.

امین سوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص کسب مقام نخست وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات اوپن اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود اما کمی خسته کننده بود و مجبور بودیم در این مسابقات روی تشک برویم.

وی افزود: من در روز نخست تنها یک کشتی گرفتم اما در روز دوم 5 بار روی تشک رفتم. این مسابقات برای نخستین بار بود که در چنین سطح بالایی برگزار می‌شد و به همین دلیل سختی زیادی داشت، البته کمی هم نامنظم بود اما به اعتقاد من فدراسیون کار بزرگی انجام داد.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا در جام تختی نیز کشتی خواهد گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: من فردا به اندیمشک خواهم رسید و با این شرایط بدنم برای حضور در مسابقات جام تختی دیگر جواب نمی‌دهد و اگر کمی زمان بیشتری بین مسابقات بود قطعا در جام تختی روی تشک می‌رفتم.

سوری ادامه داد: اکنون سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را دارم و باید خودم را برای این مسابقات آماده کنم تا بتوانم سهمیه مسابقات جهانی را از آن خودم کنم.

وی در خصوص اینکه وضعیت حضورش در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی چه خواهد شد، عنوان کرد: من شنیده‌ام نوروزی در جام جهانی کشتی نخواهد گرفت اما گویا قرار است از جام تختی نفراتی را برای مسابقات جام جهانی انتخاب کنند. به هر شکل اگر از من برای حضور در جام جهانی دعوت شود به هیچ عنوان مشکلی ندارم و آماده هستم تا برای ایران روی تشک بروم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار