بازدید 2698
ژورائف، چنگی به دل نزد؛

مدافع دوملیتی گزینه بعدی پرسپولیس

کد خبر: ۴۷۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷ 08 February 2015
مدافع ازبکستانی در اولین تمرین خود با پرسپولیس همه را ناامید کرد تا فقط یک گزینه دیگر پیش روی درخشان برای پست دفاع چپ قرار داشته باشد.

به گزارش تسنیم، ژورائف، مدافع ازبکستانی مد نظر درخشان در اولین تمرین خود با پرسپولیس ضعیف ظاهر شد به طوری که به او گفته شده شانسی برای پرسپولیسی شدن ندارد و دیگر در تمرین این تیم حاضر نشود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس وقتی دیدند خرید‌های برزیلی درخشان چنگی به دل نزدند در حال حاضر روی خرید خارجی سوم درخشان حساس شده‌اند و به این خاطر حسین عبدی و مصطفی قنبرپور (مشاور مسئول اجرایی باشگاه) در تمرین روز گذشته پرسپولیس با دقت عملکرد ژورائف ازبکستانی را زیر نظر گرفتند.

جالب توجه اینکه مدافع ازبکستانی در اولین تمرین خود با پرسپولیس نه توانست نظر درخشان را جلب کند و نه مشاوران طاهری نظر مثبتی روی او داشتند.

قرار است عبدی و قنبری گزارش خود مربوط به عملکرد فنی ژورائف را در جلسه امروز (یکشنبه) کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به اعضا ارائه دهند. هر چند مشخص است این بازیکن شانسی برای پرسپولیسی شدن ندارد. البته مدافع ازبکستانی از درخشان خواسته در تمرین امروز پرسپولیس هم شرکت کند تا شانس خود را یک بار دیگر امتحان کند.

در حال حاضر یک مدافع چپ دو ملیتی استرالیایی - کروات به درخشان معرفی شده که همراه با تیم وسترن سیدنی استرالیا سال گذشته به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. باید در نهایت این بازیکن سرخپوش خواهد شد یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل