بازدید 2214

بازگشت مکوندی به نفت مسجدسلیمان

کد خبر: ۴۷۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 02 February 2015
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حضورش در تمرینات این تیم خبر داد.

بهروز مکوندی در گفت ​و گو با ایسنا، اظهار کرد: با صحبت​ هایی که با آقای رضاییان داشتم، قرار شد که از امروز (دوشنبه) در تمرینات تیم شرکت کنم.

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه نامه​ ای در خصوص رفع مشکلات​ و تصویب بودجه ​مان به آقای زنگنه، وزیر نفت داده بود که او هم این موضوع را به شورای عالی ورزش وزارت نفت ارجاع داد. آقای رضاییان هم جلسه ​ای با این شورا داشت که همگی تایید کردند که بودجه درخواستی باشگاه ما که 10 میلیارد تومان است، بسیار نیست و نسبت به بودجه تمام باشگاه​ های لیگ برتری، یکی از مقاوم ​ترین بودجه ​های ارایه شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه در این شورا بودجه ما تایید و قرار بر این شد که امضای آقای زنگنه و تاییدیه نهایی او را هم بگیرند و در یک هفته، 50 درصد از بودجه پیشنهادی ما که پنج میلیارد تومان است، به حساب باشگاه واریز شود.

وی ادامه داد: امروز هم آقای رضاییان برای پیگیری کارها و مذاکرات با یک اسپانسر به تهران رفته است. با توجه به این که کارمان به وزیر نفت رسیده و او هم در تلاش است که مشکلات​مان رفع شود، امیدواریم که مشکل طی یک هفته ​ای که قول داده شده است، برطرف شود.

مکوندی در ادامه درباره شرایط تیم خاطرنشان‌ کرد: در چند روزی که خودم در تمرینات شرکت نمی ​کردم، همکارانم آقایان خاچاطوریان و هندیجانی در تمرینات حضور داشتند و من با آن​ها در ارتباط بودم و مشکل خاصی در تمرینات​مان به وجود نیامد و تیم به صورت کامل تمریناتش را انجام می ​داد و امیدوارم هر چه سریع​ تر مشکل مالی​ مان حل شود و بتوانیم در ادامه مسابقات با تلاش بیشتر و همت بازیکنان​مان به نتایج در خور توجه دست پیدا و تیم​مان را از این وضعیت خارج کنیم.

وی گفت: واقعیت امر این است که دوست دارم مشکل تیم حل شود و زمانی هم که استعفا دادم واقعا در شرایطی قرار گرفتم که کار کردن امکان​ پذیر نبود و بازیکنان مشکل داشتند و تمام تلاشم، حتی استعفایم جهت رفع این مشکل بود و خوشبختانه با پیگیری​ هایی که انجام شد، قول داده​ اند که طی یک هفته مشکل ما حل شود که امیدوارم به همین صورت شود و ما هم بتوانیم به باشگاه کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه در ارزیابی ​اش از تیم صبا، حریف هفته آینده‌شان گفت: صبا تیم بسیار خوبی است و نیم ​فصل اول هم امتیازهای خوبی را جمع کرده است. آن​ها یک سری مشکلات داشتند و مرفاوی، مربی خوبشان را از دست دادند و بعد هم مهدی تارتار که از مربیان جوان و بسیار خوب است، سرمربی این تیم شد.

وی افزود: شناخت نسبتا خوبی نسبت به صبا داریم و نیاز داریم که حداکثر امتیازات بازی​ های خانگی​ مان را به دست آوریم و تلاش می​ کنیم بر خلاف بازی با پیکان که نتوانستیم به حداکثر امتیاز برسیم، در این دیدار پیروز شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل