بازدید 1951
فینال لیگ ملی بسکتبال

مهرام، یک گام تا قهرمانی

کد خبر: ۴۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 01 February 2015
 تیم بسکتبال مهرام برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ ملی به یک پیروزی مقابل پتروشیمی بندر امام نیاز دارد.

به گزارش تسنیم، پس از پایان دیدار دو تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در بازی پنجم پلی‌آف لیگ ملی بسکتبال، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام که برای آنالیز حریف خود در فینال به سالن اختصاصی دانشگاه آزاد آمده بود، با رضایت کامل سالن را ترک کرد.

مهرام که در مرحله گروهی دو بار موفق به شکست فولاد هفت الماس قزوین شده بود، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی به سومین پیروزی رسید و راهی فینال لیگ ملی شد تا منتظر برنده دیدار پنجم پلی آف دو تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد باشد. این بازی با 5 امتیاز اختلاف و با نتیجه 73 بر 68 به سود پتروشیمی بندر امام تمام شد تا فینال فصل گذشته باز هم تکرار شود.

خوشحالی و رضایت مصطفی هاشمی به خاطر این بود که در 2 بازی مرحله گروهی در تهران و بندر امام با نتایج 75 بر 72 و 71 بر 66 حریف قدرتمند خود را شکست داده و حالا فقط یک پیروزی تا قهرمانی لیگ ملی فاصله دارد. با این حال او می‌داند تیمی که تا بازی پنجم با دانشگاه آزاد جنگیده و حتی در سالن اختصاصی این تیم تسلیم نشده، عصر دوشنبه برای باختن به تالار بسکتبال آزادی نمی‌آید.

آگاهی و اطلاعات مربیان دو تیم در کنار مهره‌هایی که در اختیار دارند، این امکان را به کادر فنی می‌دهد تا هر لحظه با توجه به شرایط، تغییر تاکتیک دهند و جریان بازی را به سود خود عوض کنند. ضمن اینکه پتروشیمی نشان داده آمار شوت‌های موفق آنها در حد خطرناکی برای حریفان بالاست و قطعاً سرمربی مهرام فکرهایی برای مهار این شوت‌ها خواهد داشت.

نخستین بازی فینال لیگ ملی بین دو تیم مهرام و پتروشیمی بندر امام به خاطر پخش تلویزیونی از ساعت 15:30 روز دوشنبه در سالن آزادی در حالی آغاز می‌شود که در بازی شماری، تیم تهرانی 2 بر صفر پیش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار