بازدید 1753
هفته هجدهم بوندس‌لیگا

برتری خفیف شالکه و مونشن‌گلادباخ مقابل رقبای خود

کد خبر: ۴۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱ 01 February 2015
در شبی که شاگردان روبرتو دی‌متئو از سد میهمان خود، هانوفر گذشتند، بورسیا مونشن‌گلادباخ هم در خانه اشتوتگارت به برتری رسید.

به گزارش تسنیم، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر روز شنبه با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها شالکه میهمان خود، هانوفر را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو برداشت. تک‌گل این دیدار را مارکو هوگر در دقیقه 33 به ثمر رساند.

شاگردان روبرتو دی‌متئو با این برد خانگی شمار امتیازات خود را به عدد 30 رساندند و به مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کردند. همچنین در این دیدار یان کلاس هونتلار، مهاجم هلندی شالکه در دقیقه 86 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

بورسیا مونشن‌گلادباخ هم در خانه اشتوتگارت با تک‌گل دقیقه 71 پاتریک هرمان به برتری یک بر صفر رسید. گلادباخی‌ها با این برد 30 امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شالکه به رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

فرایبورگ 4- اینتراخت فرانکفورت یک

هامبورگ صفر- اف‌سی کلن 2

ماینتس 5- پادربورن صفر

همچنین از ساعت 21 امشب تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آره‌نا پذیرای بورسیا دورتموند بحران‌زده است.

پرونده هفته هجدهم بوندس‌لیگا یکشنبه با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در بازی اول وردربرمن میزبان هرتابرلین است و در جدال پایانی هفته آگزبورگ در خانه‌اش به مصاف هوفنهایم می‌رود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بایرن مونیخ با 45 امتیاز صدرنشین است، ولفسبورگ با 37 امتیاز در رده دوم جای دارد و بورسیا مونشن‌گلادباخ هم با 30 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل