بازدید 2116

ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه

کد خبر: ۴۷۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 31 January 2015
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با اشاره به ورود این شورا به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه، گفت: یکی از پارامترهای تعیین قیمت های انحصاری، بحث کیفیت است و ما بر اساس آن قیمت ها را مشخص می کنیم.

عیسی امامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درخصوص ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن های همراه، گفت: ما معتقدیم که اپراتورهای تلفن همراه در کشور ایران بصورت انحصاری فعالیت می کنند و به همین دلیل نیز، شورای رقابت بر عملکرد آنها نظارت دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پارامترهای تعیین قیمت های انحصاری، بحث کیفیت است، اما کنون این کیفیت وجود نداشته و در صورت افزایش شکایتها، ما بطور جدی این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که فضای رقابت در بازاری وجود نداشته باشد، شورای رقابت وظیفه بررسی کیفیت و تعیین قیمت برای انحصارگران را دارد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت همچنین بخشی از اختلالات را به دلیل کش و قوس میان مخابرات و اپراتورها عنوان کرد و گفت: کم شدن کیفیت، قیمت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و با توجه به وضعیت کنونی، اپراتورها باید به فکر ارتقای کیفیت و افزایش سطح خدمات باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: حق مسلم شهروند ایرانی است که در خصوص تخلف محصولات انحصاری، به شورای رقابت شکایت کند و ما نیز بطور حتم این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: البته اکنون هم شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه ای تلفن همراه ورود کرده و باید دید که جواب مسئولان این شرکتها برای وجود اختلالات چیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر