بازدید 3188

ظرفيت توليد ثروت در صنعت هوایی بسيار زياد است

کد خبر: ۴۷۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ 31 January 2015
سید مهدی هاشمی رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پورتال هواپیمایی معراج با تاكيد به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره توليد علم اظهار داشت: تا کنون در صنعت حمل‌ونقل هوايی نگاه واقعی به این امر نشده است و در این حوزه بستر های توليد علم قابل توجهی صورت نگرفته و اغلب مصرف‌كننده بوده‌ايم.
 
وی افزود: انتظار اين است كه با رعايت تمامي اصول، در خط مقدم توليد علم در صنعت حمل و نقل هوايی قرار بگيريم.
 
رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی  در ادامه توليد ثروت درحوزه حمل و نقل هوايی را به عنوان مطالبه از اين صنعت نام برد و خاطر نشان کرد: بسترهای توليد ثروت در اين صنعت بسيار زياد است ودر این راستا بايد برنامه‌ای جامع تهیه شود.
 
هاشمی خاطر نشان کرد: در برنامه های تدوینی برای این صنعت باید به دواصل بهبود اضطراری و بهبود اساسی توجه کرد تا  بتوان از اين منبع بجز بخش صنعت حمل‌ونقل هوايی در ساير بخش‌های حمل و نقل نيز پشتيباني کرد.
 
وي ادامه داد: تاكنون در تربيت نيروی انساني بسيار ضعيف کار كرده‌ايم و بايد بدانيم كه تربيت نيروی انسانی، يك كار زودبازده نيست، اما می‌تواند در رشد و ارتقای سطح ايمنی بسيار موثر باشد.
 
وي در پايان به موضوع رفع تحرم‌های بين‌المللی از صنعت حمل و نقل هوايي كشورمان اشاره كرد و گفت: امروز ديگر بهانه‌ای برای كم‌كاری در اين صنعت وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر