بازدید 17250
راهنمای فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر (۳)؛

برنامه کامل اکران‌ها در سالن‌های پایتخت

پیشنهاد «تابناک»، قرار دادن «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «احتمال باران اسیدی»، «رخ دیوانه»، «عصر یخبندان»، «شکاف»، «دوران عاشقی»، «مرگ ماهی» و «مردی که اسب شد» در اولویت تماشاست.
کد خبر: ۴۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ 31 January 2015
سی و سومین جشنواره فیلم فجر با نمایش ۳۳ فیلم در بخش سینمای ایران و گروهی از فیلم‌ها در بخش‌های هنر و تجربه و مستند در شرایطی از فردا برگزار خواهد شد که برنامه سینماهای میزبان این دوره از رویداد مشخص شد و می‌توان با‌ شناختی بهتر به استقبال مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور رفت.

به گزارش «تابناک»، اگر از سینمادوستانی هستید که سری بلیت‌های جشنواره را خریداری کرده‌اید و یا در ده روز پیش روی در صف‌های سینما می‌ایستید تا جدید‌ترین محصولات سینمای ایران را ـ که از سوی هیأت‌های انتخاب دست‌چین شده‌اند ـ ببینید، «تابناک» با در نظر گرفتن‌ یک راهنمای کامل، انتخاب را ساده‌تر کرده است.

در بخش نخستِ راهنمای فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر، یازده فیلم اولی جشنواره با مشخصات کامل و توضیحات تکمیلی به همراه تصاویر و تریلر این آثار منتشر شد. در بخش دوم راهنمای جشنواره سی و سوم، بیست و دو فیلم از کارگردان‌های باسابقه سینمای ایران به همان شکل معرفی شد.

در مجموعِ بخش هنر و تجربه، فیلم اولی‌ها و فیلم‌های بخش سودای سیمرغ، پیشنهاد «تابناک»، قرار دادن «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «احتمال باران اسیدی»، «رخ دیوانه»، «عصر یخبندان»، «شکاف»، «دوران عاشقی»، «مرگ ماهی» و «مردی که اسب شد» در اولویت تماشاست؛ هرچند تک تک آثار راه یافته به جشنواره سی و سوم تماشایی و ارزشمند هستند.

همچنین نسخه پی دی اف کتاب جشنواره را که به همت مسئولان روابط عمومی جشنواره تهیه شده، می‌توانید در «تابناک» مشاهده و یا دانلود کنید. برنامه سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره را نیز در زیر مشاهده می‌کنید.

هر جای کشور که هستید، اخبار، تصاویر و فیلم‌های لحظه به لحظه سی و سومین جشنواره فیلم فجر را از افتتاحیه تا اختتامیه در «تابناک» پیگیری کنید. «تابناک» برای سومین سال پیاپی، پوشش ویدئویی لحظه به لحظه جشنواره را در دستور کار دارد تا حضورتان را در کاخ جشنواره، احساس کنید.

برنامه کامل اکران‌های در سالن‌های پایتخت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل