بازدید 2695

افزایش آلودگی هوای پایتخت از اواسط هفته جاری

کد خبر: ۴۷۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ 31 January 2015
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شاهد وزش شدید باد در نیمه شرقی کشور از جمله تهران خواهیم بود، گفت: از بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری با توجه به پایداری‌های جوی در پایتخت شاهد افزایش غلظت آلودگی هوا خواهیم بود.

به گزارش فارس، امین حسین نقشینه با بیان اینکه امروز بارندگی‌ها در مناطق واقع در شمال شرق کشور و همچنین فارس ادامه دارد اظهارداشت: همچنین در خراسان جنوبی و کرمان به سبب وزش باد شاهد بروز گرد و خاک هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره کاهش محسوس دمای هوا در خراسان شمالی افزود: امروز در بجنورد دمای هوا 11 درجه سانتیگراد کاهش یافت.

وی ادامه داد: همچنین در روز جاری در مناطق واقع در شمال شرق، دامنه‌های شرقی البرز، سواحل شرقی دریای خزر و همچنین برخی مناطق استان فارس و بوشهر بارندگی رخ می‌دهد که این بارش‌ها در مواقعی با رعد و برق همراه خواهد بود.

نقشینه همچنین از وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور خبر داد و بیان داشت: بر همین اساس امروز در سمنان، تهران، قم و اصفهان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه فردا تا سه‌شنبه هفته آینده جوی نسبتا پایدار و آرام برای تمامی مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود ابراز داشت: همین امر موجب افزایش نسبی دمای هوا در کشور می‌شود.

نقشینه یادآور شد: از بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری با توجه به پایداری‌های جوی در تهران شاهد افزایش غلظت آلودگی هوا خواهیم بود و بر همین اساس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غبار صبحگاهی در این کلان‌شهر دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اعلام اینکه طی روز یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: دوشنبه شب نیز شاهد وزش بادهای جنوبی در اردبیل و گیلان با شدت قابل ملاحظه‌ای خواهیم بود.

وی درباره احتمال بارندگی در پایتخت نیز گفت: در اواخر هفته جاری (طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه) شاهد افزایش ابر در آسمان تهران خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار