بازدید 1850

مجلس نهم با اخلاق سیاسی با دولت یازدهم تعامل دارد

کد خبر: ۴۷۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 31 January 2015
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: تقوای سیاسی شعبه‌ای از اخلاق است اما برخی سیاستمداران برای حق جلوه دادن خود و ناحق جلوه دادن دیگران به بی‌اخلاقی و ‌بی‌تقوای سیاسی متوسل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛امیرعباس سلطانی گفت: متاسفانه در حوزه سیاست برخی سیاستمداران به اخلاق و تقوای سیاسی اهمیت نمی‌دهند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد:‌ در طول تاریخ سیاسی کشور برخی سیاستمداران پس از روی کار آمدن، نوعا سیاستمداران قبلی را باطل می‌دانستند که اوج این نگرش در دولت‌های نهم و دهم ظهور پیدا کرد.

نماینده مردم بروجن با بیان اینکه ادبیات پرخاشگرانه سیاسی و غیرمتکی به اخلاق اسلامی موجب به باد رفتن همه چیز می‌شود، افزود: اخلاق اسلامی در دولت‌های نهم و دهم به ویژه در ارتباط با مجلس در رأس امور نه در حرف و نه در عمل، رعایت نشد اما در دولت یازدهم اخلاق سیاسی بهتر از گذشته است.

وی با بیان اینکه دولت قبل با حسن نیت مجلس کنار نیامد، ادامه داد: رفتار سیاسی مجلس نهم با دولت قبل به خاطر مردم بود تا حداقل لطمه به اعتماد عمومی نسبت به دولت و نظام وارد شود. مجلس سعی کرد تا حد امکان با آن دولت راه بیاید تا مردم کمتر متضرر شوند هر چند که این اقدام مجلس موجب سخت‌تر شدن مدیران این دولت شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاق سیاسی مجلس نهم در تعامل با دولت یازدهم، گفت: مجلس اصولگرا از ابتدای روی کار آمدن دولت اعتدال به اخلاق سیاسی التزام داشته است. شاکله مجلس نهم با همین رویه با دولتمردان تعامل داشته‌اند. نمایندگان خواهان حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و تحصیل موکلان‌شان هستند و بر سر تحقق این اهداف با ملت پیمان بسته‌اند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرط داشتن مجلس در سطح ارزش‌های اخلاقی و اسلامی، داشتن ادبیات پسندیده و فاخر است. اما استفاده از ادبیات فاخر یا غیرفاخر تاثیر بسزا یا منفی در روابط بین قوا خواهد داشت. برای داشتن مجلس و دولت در شأن اخلاق اسلامی داشتن ادبیات پسندیده و فاخر ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار