بازدید 1879

اشکانی: جام یادگار از کیفی‌ترین تورنمنت‌ها بود

کد خبر: ۴۷۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 31 January 2015
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید حضور فرنگی‌کاران نوجوان ایران در جام یادگار امام (ره) باعث شد آن‌ها با فضای رقابت‌های بین‌المللی هرچه بیشتر آشنا شوند و به تجارب ارزشمندی دست یابند.

علی اشکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره عملکرد فوق‌العاده فرنگی‌کاران نوجوان ایران در جام یادگار امام (ره) که موفق شدند در 10 وزن به 8 مدال طلا برسند، اظهار کرد: خوشبختانه نوجوانان تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشتند و ضمن اینکه رقابت آن‌ها با نفرات خارجی باعث شد به تجارب ارزشمندی دست یابند، آن‌ها را هرچه بیشتر با جو رقابت با حریفان خارجی آشنا کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: ما در هر وزن 5 یا 6 کشتی دیگر داشتیم. اگر می‌خواستیم این تعداد از نفرات را به تورنمنت‌های خارجی ببریم امکان‌پذیر بود اما اختصاص رقابت‌های جام یادگار امام (ره) به نوجوانان اقدام بسیار خوبی بود که باعث شد نفرات تیم ملی با حضور در مسابقه‌ها با نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا شوند و به تجربه بیشتری دست یابند.

وی درباره سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها تصریح کرد: جام یادگار یکی از بهترین تورنمنت‌های کشور از لحاظ کمی و کیفی بود. این رقابت‌ها همانند تورنمنت‌های کشورهای روسیه و آذربایجان از سطح بالایی برخوردار بود. کشتی‌گیران خوبی از ایران و سایر کشورها در این رقابت‌ها حاضر شدند که باعث شد سطح این رقابت‌ها خوب باشد. افرادی که در مسابقه‌های کشوری نوجوانان ایران عنوان اولی را در برخی اوزان به دست آوردند در این رقابت‌ها به عناوین دیگر رسیدند و بالعکس افرادی که مثلا در رتبه سوم کشوری بودند موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند که نشان می‌دهد نوجوانان فرنگی‌کار به خوبی در حال کار و پیشرفت هستند.

اشکانی در پایان با تشکر از میزبانی خوب مسئولان شهر مشهد مقدس از این رقابت‌ها درباره برنامه‌های آتی تیم ملی گفت: قبل از پایان سال یک یا دو اردوی یک هفته‌ای برای آشنایی هرچه بیشتر با نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و بحث‌های آموزشی برگزار می‌کنیم اما برنامه اصلی اردوها و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های آسیایی در سال 94 خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها