بازدید 4808

اقدامات امریکا برای احیای دوباره منافقین

شبکه خبری راشا تودی اعلام کرد : دولت آمریکا بر خلاف ادعاهای دروغین خود در مبارزه با سازما نهای تروریستی ، اجازه تاسیس دفتر سازمان منافقین را در مجاورت کاخ سفید صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 31 January 2015
شبکه خبری راشا تودی اعلام کرد : دولت آمریکا بر خلاف ادعاهای دروغین خود در مبارزه با سازما نهای تروریستی ، اجازه تاسیس دفتر سازمان منافقین را در مجاورت کاخ سفید صادر کرد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، مجری برنامه «برین واش آپدید » شبکه راشا تودی با اعلام این مطلب  افزود : گروه شبه نظامی مجاهدین خلق ایران ( گروهک منافقین )همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، حملات تروریستی متعددی را در این کشور انجام داده است . این گروه تروریستی همچنین باعث کشته شدن شش شهروند آمریکایی شده است.

گروه شبه نظامی سازمان مجاهدین خلق ایران (گروهک منافقین )موسوم به « ام کی او» در سال دوهزارو دوازده  با همکاری  عوامل  اطلاعاتی اسراییل موساد در کشتن دانشمندان هسته ای ایران نیز دست داشته  است .

اسراییل وظیفه حمایت مالی و نیز آموزش نیروهای  این سازمان تروریستی را برعهده داشته است .

 مجری برنامه ادامه داد در حالیکه جرج  دبلیو بوش  رئیس جمهور پیشین آمریکا در کمال ریاکاری ، تجاوز به عراق را مشروع جلوه می داد ، زمانی حمایت صدام دیکتاتور این کشور از تروریسم  بین المللی را منطقی و صحیح می دانست. صدام به گروههای تروریستی از جمله  سازمان مجاهدین خلق ایران ( گروهک منافقین )که مسئول عملیات خشونت بار در ایران و نیز کشتار چندین نفر از نظامیان و غیر نظامیان آمریکایی در دهه هفتاد میلادی  بوده است ، پناه داده است.

مجری راشا تودی گفت: چگونه می شود که این گروه نه تنها در لیست سازمان های تروریستی قرار نگیرد بلکه اجازه تاسیس دفتر در مجاورت با کاخ سفید به آن داده شود؟ وی گفت: چنین اقدامی ناشی از کمپین کشورهای نفت خیز است. این کشورها میلیون ها دلار به کنگره و مقام های آمریکایی کمک مالی نموده اند. « هاوارد دین» و جان کین» با دریافت  دهها هزار دلار در قالب رشوه های سیاسی ، از جمله شخصیت های ارشد آمریکایی هستند که تلاش زیادی برای خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق ایران (گروهک منافقین )از فهرست سازمان های تروریستی انجام داده اند.

« گلن گرین والد» کارشناس سیاسی نیز گفته است : صرف نظر از همه نظراتی که دیگران در خصوص سازمان مجاهدین خلق ایران ( گروهک منافقین )دارند ،  این گروه بطور رسمی یک سازمان تروریستی است که با حمایت مستقیم دولت آمریکا فعالیت می کند.

مجری راشاتودی افزود : جای شگفتی است چگونه است مقام های آمریکایی دریافت پول برای حمایت از این گروههای تروریستی را قانونی تلقی میکنند .

 آمریکایی ها کمک های مالی گروههای امدادی به گروه حماس فلسطین را محکوم و این حزب فلسطینی را تروریست  می خوانند . بیش از یک صد تن از  نمایندگان  آمریکایی در سال دوهزار و دوازده؛ از حذف کردن نام سازمان مجاهدین خلق ایران ( گروهک منافقین )از فهرست سازمان های تروریستی و اجازه تاسیس دفتر آن در همسایگی خانه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ، حمایت کرده اند.  سازمان مجاهدین خلق ایران  ( گروهک منافقین )اجازه  چاپ و انتشار گزارش های دروغین و اغراق آمیز خود در خصوص برنامه  هسته ای ایران در نشریات مهم امریکایی از جمله وال استریت ژورنال را دارد. این سازمان بطورواضح قصد براندازی رژیم ایران و شکست مذاکرات هسته ای ایران را در دستور کار خود دارد.

مجری راشا تودی گفت: تا زمانیکه گروههای تروریستی در راستای منافع آمریکا  فعالیت می کنند ، واژه جنگ با تروریسم بی معنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل