بازدید 2142

احدی: روزبهانی رینگ را به آتش کشید

کد خبر: ۴۷۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 31 January 2015
روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران جمعه شب با برتری مقابل نماینده موریتانی در مرحله چهارم لیگ نیمه حرفه ای جهان، سهمیه حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون بوکس، سرمربی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به اینکه احسان روزبهانی با ارائه مبارزه ای تماشایی رینگ را به آتش کشید، گفت: بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران در صورت حمایت های لازم توانایی کسب مدال در المپیک 2016 را دارد.

اکبر احدی پس از این موفقیت گفت: مبارزه روزبهانی با نماینده موریتانی در سطح فنی بسیار بالایی انجام شد و نماینده ایران کار بزرگی انجام داد. بوکسور شایسته ایران با وجود مصدومیتی که از ناحیه بینی داشت، با غیرت ایرانی توانست 8 راند مبارزه سنگین را با پیروزی به پایان برساند.

سرمربی تیم ملی ایران با تاکید براینکه این بهترین مبارزه ای بود که درسالهای اخیر از احسان روزبهانی دیده است، گفت: ای کاش این مبارزه پخش زنده تلویزیونی داشت تا مردم عزیز ایران اسلامی شاهد درخشش روزبهانی بودند.

احدی با اشاره به اینکه مسوولان ورزش باید از این پس نگاه ویژه ای به روزبهانی داشته باشند عنوان کرد: اگر حمایت های لازم از این بوکسور شایسته انجام شود او توانایی کسب مدال در المپیک 2016 را دارد. تشکر ویژه ای از دکتر بهرامی مربی بدنساز احسان روزبهانی دارم که سالهاست برای موفقیت این بوکسور تلاش می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان