بازدید 7837
۹

هشتمین شکست فصل سرخپوشان هم رقم خورد

کد خبر: ۴۷۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ 30 January 2015
دیدار ذوب آهن و پرسپولیس با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۴:‌۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در ‌‌نهایت با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

تک گل این دیدار را حسن‌زاده در دقیقه ۸۲ برای ذوب آهن به ثمر رساند.

دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند؛ اما تا دقایقی از بازی این ذوب آهنی‌ها بودند که صاحب توپ و میدان بودند و سعی می‌کردند، با استفاده از مالکیت توپ، فرصت‌های گلزنی را روی دروازه پرسپولیس خلق کنند.

در آغاز دیدار، دو تیم بازی متعادلی ‌به نمایش گذاشتند و هر یک از تیم‌ها فرصت‌هایی برای گلزنی روی دروازه حریف خلق کردند.

دقیقه ۵، پرسپولیسی‌ها از سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک ضربه آزاد مستقیم شدند که هادی نوروزی با پای راست توپ را روی دروازه فرستاد؛ اما توپ او که در حال ورود به دروازه بود با واکنش زیبای مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه ۱۱، کاوه رضایی بازیکن جدید ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه پرسپولیس، صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه پای راست او با واکنش سوشا مکانی به کرنر رفت.

دقیقه ۱۲، در ادامه مجددا این ذوب آهنی‌ها بودند که روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند تا اینکه روی ارسال قاسم حدادی‌فر فرصت خوبی در محوطه جریمه برای کاوه رضایی به وجود آمد اما ضربه او را سوشا مکانی به زیبایی برگرداند.

نیمه دوم‌

دقیقه ۵۱، کاوه رضایی درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه پای راست او را سوشا مکانی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۵۵، نوروزی از سمت راست کرنر پرسپولیس را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد اما ضربه سر محمد نوری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷، کفشگری از سمت چپ دروازه ذوب آهن کرنر را روی دروازه ارسال کرد. ضربه سر زیبای محسن بنگر را مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۶۸، عالیشاه سمت چپ توپ را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد اما ضربه سر طارمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴، باز هم پرسپولیسی‌ها از سمت چپ حرکتی را انجام دادند اما طارمی نتوانست توپ ارسالی حمیدرضا علی‌عسگر را که در مقابل دروازه فرود آمد ‌به گل تبدیل کند و با یک ضربه بد، توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲، ذوب آهنی‌ها به وسیله حسن‌زاده به گل رسیدند. کاوه رضایی توپ را درون محوطه جریمه برای مسعود حسن‌زاده ارسال کرد و او با ضربه‌ای زیبا، دروازه پرسپولیس را باز کرد. یک دقیقه پس از این صحنه، پرسپولیسی‌ها هم صاحب فرصت گلزنی شدند که نتوانستند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، تادئو (عباس‌زاده)، مهدی طارمی، حمیدرضا علی‌عسگر، هادی نوروزی (امید عالیشاه)، محمد نوری و مهرداد کفشگری مقابل ذوب آهن حاضر بود.

ذوب آهن نیز با محمدرشید مظاهری، کارلوس سانتوس، حجت حق‌وردی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی‌فر، علی حمام، کاوه رضایی، مهرداد قنبری، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی و مرتضی تبریزی گام به میدان گذاشت.

پرسپولیس در هفته‌های شانزدهم و هفدهم نیز با نتیجه دو بر یک به نفت تهران و فولاد باخته بود. سرخپوشان با این باخت با ۲۲ امتیاز به رده نهم سقوط کردند. ذوب آهن نیز با ۲۴ امتیاز به رده هشتم آمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۹
درخشان با قهرماني در ليگ آسيا هم سهميه سال بعد رو مستقيم دريافت ميكنه و هم اگر احيانا ً از ليگ برتر ، تيمش سقوط كرد بدين صورت جبران مافات كرده باشد ، بتركه چشم حسود
آقاي درخشان ، كم كم به اين نتيجه رسيدي كه بايد تاكتيك تيمت رو مثل تيم ملي بكني و اگه برات افت نداره ، بهتره كه از مربي گري كروش طبعيت كني بلكه حداقل دل سكوهاي خالي استاديوم رو بدست بياري
كيروش دوست داريم
منتظر تحلیلهای بین المللی آقای درخشان هستیم.
مثلا عملکرد گواردیولا و یا بازی رونالدو و....

اصلا کیروش خیلی چیپه که ایشون بخواد وقت بذاره برای تحلیلش!
درخشان حیا کن پرسپولیس رو ...
اونوقت درخشان بفکر انتقاد از سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی پرتغال است.
آقای درخشان:
تو که ندانی که در خانه ات چیست
چه دانی که در اوج آسمان چیست
تو از اداره یک پرسپولیس عاجزی ولی از آقای کی روش یک مربی جهانی انتقاد می کنی
آقای درخشان با زبون خوش بفرما بیرون!!!
نود دقیقه بی برنامه بازی کردن! درخشان فقط ادعاست و بس!! پرسپولیس تازه از دقیقه 80 یادش اومد که بازی دروازه ای هم وجود داره و فوتبال همش بازی وسط زمین و دفاع نیست! اینم از وضعیت بازیکن خریدنشون! خداوکیلی این همه جوون مستعد تو ایران هست این تادو چی داشت آوردینش فقط دلالی میکنین و پول بیت المال رو مصرف میکنین! والله حرومه
آقای درخشان شما هم از تاکتیک ضربه ایستگاهی و کرنر استفاده کند تا نبازد!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر