بازدید 2996
وزیر ارتباطات در خرمشهر:

پیامک‌های تبلیغاتی ساماندهی می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: درباره پیامک‌های تبلیغاتی اخیرا در شورای عالی فضای مجازی سیاست‌هایی را تصویب کردیم و کمیته‌ای زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد که ساماندهی این پیامک‌ها را بر عهده داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵ 29 January 2015
وزیر ارتباطات گفت: درباره پیامک‌های تبلیغاتی اخیرا در شورای عالی فضای مجازی سیاست‌هایی را تصویب کردیم و کمیته‌ای زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد که ساماندهی این پیامک‌ها را بر عهده داشته باشد.

 به گزارش تسنیم، محمود واعظی امروز در بازدید از شرکت سازنده تلفن همراه جی ال ایکس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه چنین شرکتی در خرمشهر با همه مشکلاتی که داشته فعال است یک مزیت است.

وی افزود: وجود چنین کارخانه‌ای سبب شده تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای به ایران آورده شود و با توجه به کیفیت مطلوب و مناسبی که این شرکت دارد می‌توان به تولیدات بومی امیدوار بود.

واعظی ایجاد اشتغال را یکی دیگر از مزایای این شرکت دانست و گفت: حدود هزار نفر در این مکان مشغول به کار هستند که امیدواریم با افزایش ظرفیت و تولیدات این شرکت تعداد شاغلین نیز بیشتر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به مردم توصیه می‌کنم که حتما از محصولات بومی استفاده کنند و در راستای حمایت از تولید داخل با اپراتور‌ها صحبتی خواهیم داشت تا همکاری خود با این شرکت را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه در شبکه همراه اول حدود 800 هزار نفر از محصولات شرکت جی ال ایکس استفاده می‌کنند، اظهار کرد: طبق گزارشی که به ما اعلام شده استفاده کنندگان از تلفن همراه خود راضی هستند.

واعظی افزود: تاکید من به مردم این است که از آنچه که توسط فرزندان خودمان تولید می‌شود استفاده کنیم چرا که با حمایت مردم توانسته‌ایم به کیفیتی در حد استاندار‌های بین المللی برسیم و نیز امروز شاهد آن هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در یک سال گذشته در خوزستان فعالیت‌ها در زمینه ارتقا فناوری اطلاعات استان تا حدودی بهتر شده و حدود 900 کیلومتر فیبر نوری کشیده شده است، ابراز داشت: با وزیر ارتباطات عراق در تهران مذاکراتی انجام داده‌ایم و بنای ما در این مذاکرات بر این بود تا از طریق تبادل اطلاعات و واگذاری پهنای باند و افزایش کانال‌ها همکاری خود را گسترش دهیم که البته برای تحقق این موضوع باید زیرساخت‌های خرمشهر و آبادان گسترش پیدا کند.

وی درباره پهنای باند کشور اذعان کرد: برنامه ما به این شکل است که 80 درصد از پهنای باند کشور داخلی و 20 درصد آن بین المللی باشد. همچنین همه روستاهای بالای 20 خانوار و و تعداد زیادی از روستاهای بالای 10 خانوار دارای تلفن هستند.

واعظی افزود: درباره پیامک‌های تبلیغاتی نیز اخیرا در شورای عالی فضای مجازی سیاست‌هایی را تصویب کردیم و کمیته‌ای زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد که ساماندهی این پیامک‌ها را بر عهده داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار