بازدید 5898

آمار معاون فرهنگی سپاه از استفاده از ماهواره

وی اظهار کرد: 160 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی دارای فعالیت هستند که 60 درصد مردم ایران نیز از این ماهواره‌ها استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ 29 January 2015
معاون فرهنگی سپاه کشور گفت: هنرمند نباید نسبت به گفتمان انقلاب بی‌اهمیت باشد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین نجات در مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج، با اشاره به اینکه «امروز هنرمند ما نمی‌تواند نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشد» افزود: وحدت شیعه و سنی، چهره دو روی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تحریم اقتصادی را باید در قالب هنرهای تجسمی مطرح کرد.

وی اظهار کرد: 160 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی دارای فعالیت هستند که 60 درصد مردم ایران نیز از این ماهواره‌ها استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه «این شبکه‌ها دفاع از نظام شاهنشاهی و انحرافات عقیدتی و اجتماعی را ترویج می‌کنند» تصریح کرد: امروزه هالیوود، دانشگاه‌ هاروارد و ماهواره‌ها سه بال هجمه‌های غرب علیه اسلام هستند به این صورت که دانشگاه‌ هاروارد تئوری آن‌را می‌سازد، هالیوود آن را تبدیل به هنر می‌کند و ماهواره آن را منتشر می‌کند.

نجات اضافه کرد: هنر یک ابزار جاذب برای انتقال پیام و اندیشه است کمااینکه روشنفکران امروزی تلاش می‌کنند که علم و تفکر خود را در قالب هنر به جامعه منتقل کنند.

وی با بیان این‌که «رنسانس احساس می‌کرد دین مانع پیشرفت است» گفت: هنر بعد از رنسانس هنر برهنگی است که مصداق آن‌را می‌توان در تابلوی مریم مقدس مشاهده کرد که این تابلوها تا قبل از قرن 16 همه پوشیده و چهره معنوی داشتند تا بعد از قرن 16 چهره بدون حجاب ایشان را نمایش می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هنرمند بسیجی امروز وظیفه دارد که تکنیک هنر را در نهایت قوت یاد بگیرد و تفکرش را منتقل کند، البته وظیفه اصلی هنرمندان ما این است که از هنر برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کنند.

نجات با اشاره به مزایای هنر تجسمی، اظهار کرد: حُسن هنر تجسمی این است که هنر در یک عکس جمع شده و کم‌هزینه است و نکته مهم‌تر این‌که هنر تجسمی پُر طرفدار و پُر مشتری است، بدین جهت که ما در تمام خانه‌ها می‌توانیم تابلوی هنری را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه «کره‌شمالی، به کشور نقاشی‌های زیبا شهرت دارد» تصریح کرد: در تمام متروهای کره شمالی نقاشی‌هایی از مقاومت مردم کره شمالی وجود دارد.

معاون فرهنگی سپاه کشور با اشاره به اینکه «رمز پیروزی ما این است که جبهه‌ای عمل کنیم» افزود: در مبارزه با کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر(ص) یک جبهه کُلُنا عشاق محمد به‌وجود آمد که این امر جز با حضور در جبهه فرهنگی میسر نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها