بازدید 5892
آيت الله صافي گلپايگاني؛

توطئه گروه هاي تکفيري خنثي شود

آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: با ارتقای روابط با کشورها توطئه گروه های تکفیری تروریستی خنثی شود.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹ 28 January 2015
آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: با ارتقای روابط با کشورها توطئه گروه های تکفیری تروریستی خنثی شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی در دیدار صادقی، سفیر ایران در عربستان، ارتباط با کشورهای اسلامی در این برهه از زمان و با توجه به شرایط خاص حاکم بر منطقه را مهم دانست و افزود :امروزه از طرفی گروهی به اسم اسلام و تشکیل خلافت اسلامی چهره‌ی رحمانی دین را در دنیا مخدوش کرده‌اند و از طرفی شاهد جهالت و نادانی بعضی از مسلمانان هستیم که فریب افکار پلید آنها را خورده‌اند.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه وظیفه‌ی همه‌ مسلمانانِ آگاه و بیدار، بسیار سخت و دشوار است تصریح کرد: باید از این دین اسلام که سراسر مهر و صفا و صلح و امنیت را برای جهانیان به ارمغان آورده،‌ دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها هم باید از هرطریق ممکن‌ به خصوص با ارتقای روابط بین کشورهای اسلامی، توطئه‌ی این گروه‌های منحرف را خنثی کنند اظهار داشت: البته خطر تکفیری‌ها بسیار زیاد است و باید دولت‌ها برای رفع این خطر بزرگ چاره اندیشی کنند تا شرّ آنها از منطقه برطرف شود.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به این که عرف بین‌المللی باید در ملاقات‌ها و دید و بازدیدها رعایت شود، اظهار داشت: با حفظ منافع و عزت و استقلال کشور می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم و روح دوستی و اخلاق و صداقت را به جهانیان نشان دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل