بازدید 2697

مدیران ضعیف استانی عامل بحران بیکاری در کرمانشاه

کد خبر: ۴۷۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 28 January 2015
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: استان کرمانشاه رتبه یک بیکاری کشور را به خود اختصاص داده‌، بحران بیکاری در این استان ناشی از ضعف و ناتوانی مدیران استانی بوده بنابراین هرچه زودتر باید به این موضوع رسیدگی شود.

علی جلیلیان  در نشست علنی امروز (چهارشنبه 8 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بحران بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می‌کند و در حال حاضر هر خانواده چند نفر بیکار دارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کرمانشاه رتبه یک آمار بیکاری را دارد، آقای رییس‌جمهور چرا استان همدان رتبه آخر بیکاری و استان کرمانشاه رتبه یک بیکاری کشور را به خود اختصاص داده‌ است، بحران بیکاری در استان کرمانشاه ناشی از  ضعف و ناتوانی مدیران استانی است بنابراین هرچه زودتر باید فکر و اقدامی برای مردم این استان اتخاذ کنید.

جلیلیان خواستار استعفای استاندار کرمانشاه شد و افزود: استاندار و معاونش از بازنشستگان سال 84 است که بومی نیستند، مردم، استاندار بومی می‌خواهند، سهم مردم در حوزه اشتغال کرمانشاه چگونه قابل پرداخت است، چرا از آبادان و رشت برای استان کرمانشاه استاندار انتخاب کرده‌اید؟ نمایندگان کرمانشاه در مجلس در عملکرد استاندار و معاون کهنسالش ناراضی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل