بازدید 2307

کم فروشی اغلب شرکت های ارایه دهنده خدمات

کد خبر: ۴۷۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱ 28 January 2015
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 با انتقاد از سرعت پایین اینترنت در کشور، گفت: سرعت اینترنت در ساعات پایانی شب به مراتب کمتر از سرعت تعیین شده در قرارداد است و مسئولین ذی ربط باید این تخلفات را بررسی کنند.

جعفر قادری در گفت و گو با خانه ملت، در خصوص دلایل پایین بودن سرعت اینترنت در کشور، گفت: وزارت مربوطه به دلیل ناتوانی یا محدودیت، نظارت کافی بر عملکرد صحیح این بخش نداشته و اکنون، کم فروشی اینترنت را شاهد هستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعهدات شرکت های اینترنتی به هیچ وجه اجرا نمی شود، تصریح کرد: سرعت اینترنت در ساعات پایانی شب به مراتب کمتر از سرعت تعیین شده در قرارداد است و مسئولین ذی ربط باید این تخلفات را بررسی کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با شرکت های متخلف برخورد شود، بیان کرد: کم فروشی اغلب شرکت های ارایه دهنده خدمات، بیانگر ضعف در بحث های اجرایی یا قانون گذاری است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید پیگیر قضیه باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص پیگیری مجلس برای رفع ایرادات نیز گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن باید این موضوع را بصورت جدی دنبال کنند، ما نیز این موضوع را به مسئولان وزارتخانه تذکر خواهیم داد.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 ادامه داد: بطور حتم اگر نیاز باشد این موضوع را در کمیسیون ویژه تولید ملی و سیاستهای اصل44 هم پیگیری خواهیم کرد و هدف رفع نقاط ضعف است.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای اصل 44 به نوعی بر عملکرد بخش های غیر دولتی که مشمول واگذاری شدند نظارت دارد و در صورت وجود ایراد، آن را به مسئولان مربوطه گوشزد خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار