بازدید 6484

روایتی از درگیری در باشگاه پرسپولیس

کد خبر: ۴۷۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 28 January 2015
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از مسئولان این باشگاه، به تشریح درگیری امروز در باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: تا دوشنبه فرصت دادیم تا مطالبات ما را پرداخت کنند.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با مهر، درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس رفته بودیم ولی متاسفانه هیچکس نبود که پاسخگو باشد. مسئول انتظامات باشگاه ضیا عربشاهی (پیشکسوت پرسپولیس) را نشناخته بود و برای همین درگیری پیش آمد. ما هم به حمایت از عربشاهی وارد قضیه شدیم ولی واقعا این رسمش نیست.

وی با بیان اینکه تمام مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس از این باشگاه طلبکارند، گفت: متاسفانه طاهری (نایب رئیس باشگاه) هم نبود. فکر کنم قبل از اینکه ما به باشگاه برسیم به او گفته بودند که قرار است به آنجا برویم برای همین ایشان هم باشگاه را ترک کرده بود. البته طاهری هم آدم بدی نیست و یک مقدار از مطالباتمان را داده است ولی رحیمی (مدیرعامل پیشین باشگاه) به ما خیلی بد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: علی پروین تنها مدیری بود که از مطالبات ما را به صورت کامل داد. او حتی پول تیم اصلی باشگاه را پرداخت نکرد تا حساب ما را بدهد. متاسفانه همه  توجه‌ها به تیم اصلی است. هر مدیری می‌آید به فکر تیم بزرگسالان است در حالی که نتایجشان هم جالب نبوده است.

فنونی زاده ادامه داد: مربی پرسپولیس در پایه، بعد از آبدارچی کمترین پُست است! قرارداد ما 30 میلیون تومان است یعنی ماهی 2 میلیون و پانصدهزار تومان. این پول بنزین ما هم نمی‌‍شود که تا سر زمین برویم. در حالی که پرسپولیس خانه دوم ماست.

وی تصریح کرد: مسئولان فکر می‌کنند مثل دوران بازیگری‌مان که مجانی بازی می‌کردیم، حالا هم باید مجانی کار کنیم.

فنونی زاده در ادامه، گفت: امروز که هیچکس جوابگوی ما نبود ولی ما تا روز دوشنبه مهلت دادیم تا مطالبات را بدهند. اگر تا دوشنبه پاسخگو بودند که هیچ، وگرنه عواقب کار با خودشان خواهد بود!

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از بی توجهی به بازیکنان این تیم در دهه‌های گذشته، اظهار کرد: ما در دهه 60 با پرسپولیس 12 جام آوردیم ولی حتی یک عکس هم از ما در باشگاه نبود! ما که هیچ، از بزرگان باشگاه مثل علی پروین، حمید جاسمیان و دیگران هم هیچ عکسی نبود. واقعا این اتفاقات برای فوتبال ما خوب نیست.

فنونی زاده درباره وضعیت عربشاهی بعد از درگیری امروز هم تصریح کرد: کم مانده بود عربشاهی سکته کند! خوشبختانه دکتر قربانی در باشگاه حضور داشت و بلافاضله به عربشاهی اکسیژن زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل