بازدید 3195

عبدی: باید تیم رانگه داریم تا پول بگیریم

کد خبر: ۴۷۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ 28 January 2015
بهادر عبدي کاپيتان تيم راه‌آهن معتقد است با تمام دردسرها و شرايط بدي که بر باشگاه حاکم است بچه ها هم قسم شدند تا براي موفقيت تيم از جان مايه بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدی در مورد شرایط فعلی راه‌آهن گفت: در ماههای اخیر شرایط بدی بر باشگاه حاکم بود و تقریبا همه مردم از آن خبر دارند اما بازیکنان و کادرفنی به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی‌ توان به پول و امکانات چشم داشت و باید تمام تلاشمان را برای حفظ آبرو و اعتبارمان بکنیم تا حداقل شرمنده خانواده هایمان نشویم. قرار بود قبل از آغاز مسابقات مبلغی به باشگاه تزریق شود تا درصدی از مشکلات تیم و بچه ها کم شود اما فعلا که خبری نیست. خودمان به این نتیجه رسیدیم که باید تیم را در لیگ نگه داریم تا شاید بتوانیم مطالبات خود را بگیریم.

عبدی در رابطه با جدایی استیلی گفت: طبیعی بود که همه بچه ها از جدایی حمیدخان ناراحت شدند چون از روز اول همه این بچه ها را ایشان کنار هم جمع کرد، بنده فوتبالم را مدیون ایشان هستم چرا که برای اولین بار ایشان من را از لیگ یک به پرسپولیس آورد، تنها چیزی که کمی تیم را آرام کرد این بود که این جدایی دست ایشان نبود و بالاجبار این اتفاق افتاد و بهترین انتخاب برای جایگزینی ایشان آقای لطیفی بود چراکه از ابتدای فصل با تیم بود و شناخت کاملی نسبت به همه بچه ها داشت.

عبدی در پایان راجع به بازیکنان جذب شده و شروع بازیهای لیگ گفت: بهرحال ما همه می‌ دادند از نظر مشکلات بدترین تیم تاریخ هستیم، نه اردوی خوبی داشتیم و نه بازیهای مناسبی، بهرحال شاید برای ما بهتر باشد که بازیها زودتر شروع شود و با موفقیت در آنها از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برسیم. درست است که بازیکنان خوبی از تیم ما جدا شدند اما در جذب نیز موفق بودیم، عباس محمدرضایی، عادل کلاه کج و میثم حسینی بازیکنان باتجربه و کاربلدی هستند که به تیم اضافه شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار