بازدید 2149

زیدان: بنزما نمی‌تواند فصلی 60 گل بزند

کد خبر: ۴۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 28 January 2015
اسطوره فوتبال فرانسه تاکید کرده کریم بنزما توانایی زدن 60 گل در هر فصل برای رئال مادرید را ندارد.

به گزارش ایسنا، زین الدین زیدان پس از آنکه انتقادهای زیادی از کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید می‌شد به حمایت از او پرداخت و اعلام کرد هواداران نمی‌توانند از او انتظار داشته باشند مانند کریستیانو رونالدو گل‌های زیادی به ثمر برساند. او تاکید کرد کریم توانایی‌های دیگری دارد و نباید او را با تعداد گل‌هایی که می‌زند مورد قضاوت قرار داد.

زیدان در این‌باره گفت: نمی‌دانم چرا تا این حد از کریم بنزما انتقاد می‌شود. شاید مردم از او می‌خواهند مانند رونالدو 60 گل در هر فصل بزند اما باید بدانند او نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بنزما بیشتر یک بازیساز است. او این توانایی را دارد که روی زمین دریبل‌زنی کند و از این راه به تیمش برای رسیدن به پیروزی کمک کند.

زیدان که با نشریه مارکا گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه به صحبت در مورد آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید پرداخت و اعلام کرد او به زودی قراردادش را با قوهای سپید تمدید می‌کند. وی در این باره عنوان کرد: آنچلوتی برای رئال خیلی مهم است. او بهترین مربی برای این تیم است. اگر من بودم، خیلی زود قراردادش را تمدید می‌کردم. مربی بزرگی است و بازیکنان

را خیلی خوب کنترل می‌کند. از موفقیت‌هایش تعجب نمی‌کنم. کارلتو یک حرفه‌ای تمام عیار است و می‌داند چه می‌خواهد. دید خوبی نسبت به اتفاق‌های پیرامونش دارد و می‌تواند خیلی راحت همه چیز را در رختکن در دست داشته باشد. این مهم‌ترین موفقیت برای یک مربی است. وقتی شما بهترین هستید و این را هر روز از مردم می‌شنوید، این موضوع وارد ذهن شما می‌شود. فکر می‌کنید دیگر شما بهترین در دنیا هستید و هیچ کس نمی‌تواند کلمه‌ای علیه‌تان بگوید. این چیزی است که در فوتبال یک اتفاق معمول به حساب می‌آید اما آنچلوتی نحوه برخورد با این موضوع را هم به خوبی می‌داند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر