بازدید 6581
۴

راز قتل کودک در خاکسپاری پنهان

کد خبر: ۴۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 28 January 2015
مردی پس از قتل کودکش در توهم شیشه‌ای جسد را به گورستان برد تا پنهانی دفن کند.

به گزارش ایران، ساعت 5/9 صبح ششم بهمن ماه بود که اهالی منطقه کال زرکش مشهد در تماس با پلیس 110 اظهار داشتند زن و مرد جوانی قصد دارند جسد کودکی را در قبرستان دفن کنند.

 در پی این تماس مأموران کلانتری کاظم‌آباد بلافاصله در محل حاضر شدند و زن و مرد جوان را دستگیر کردند. تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد زن 23 ساله ای وقتی  شوهرش به اتهام موادمخدر دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.

درحالی که خودش نیز به شیشه اعتیاد داشت از هشت ماه پیش با مردی  24 ساله رابطه پنهانی برقرار کرد و وی در غیاب شوهر زندانی اش و با همدستی مرد آشنا دختر 1/5 ساله‌اش به نام عصمت را پس از مصرف شیشه و توهم شیشه‌ای خفه کرده است.

با دستورات سیدجواد حسینی قاضی ویژه قتل، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شده و جسد کودک بی‌گناه به پزشکی قانونی انتقال یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
چه میکنه این شیشه
باید توزیع و مصرف شیشه به شدت محدود شود بخصوص در آرایشگاهای زنانه
باشه
واقعا جه مصیبتی است این اعتیاد؟ وامصیبتا که اگر زن خانواده هم شیشه ای شود مثل این میمونه که بنیان آن خانواده مثل بمب منفجر میشه خدا لعنت کنه که کسانی که بخاطر رفاه زندگییشون ودر آمد چندر غازشون اقدام به معتادکردن جوانان مردم میشوند. یکنفر که معتاد شود در واقع یک جامعه را مبتلا نموده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر