بازدید 2735
۱

هشت مجروح در واژگوني اتوبوس بين شهري

کد خبر: ۴۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 28 January 2015
واژگوني اتوبوس بين شهري در اتوبان قم هشت مجروح بر جاي گذاشت كه حال دو نفر از آنها وخيم گزارش شده است.

به گزارش اعتماد، صبح ديروز به دليل آنچه تاكنون «خواب آلودگي راننده و انحراف به چپ اتوبوس» عنوان شده است يك دستگاه اتوبوس بين شهري كه در مسير تهران به قم در حال حركت بود از جاده منحرف شد و به گودال اطراف آن غلتيد كه در جريان آن هشت نفر مجروح شدند.

حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران با اعلام اين خبر به «اعتماد» گفت: در ساعت ٦:٣٠ صبح سه‌شنبه اين حادثه به مركز فوريت‌هاي ١١٥ اطلاع داده شد كه به دنبال آن سه گروه از اورژانس تهران به محل حادثه واقع در اتوبان تهران قم محدوده پل فرودگاه اعزام شدند.

با حضور نيروهاي امدادي هشت نفر از مسافران كه داخل اتوبوس گير كرده بودند به بيرون منتقل و ٤ نفر از آنها به دليل وخامت اوضاع به بيمارستان هفتم تير انتقال داده شدند. به گفته عباسي از ميان چهار مصدومي كه به بيمارستان منتقل شدند دو نفر از جمله راننده اتوبوس در شرايط نامساعدي قرار دارند.

شاهدان عيني از «حركت مارپيچ و سبقت غيرمجاز يك دستگاه سواري پژو» به عنوان علت اصلي اين حادثه ياد كرده‌اند اما عباسي به نقل از ماموران راهور حاضر در صحنه «خواب آلودگي راننده و انحراف به چپ اتوبوس» را به عنوان دليل اصلي اين حادثه نام برده است.

تلخ‌ترين حادثه در سال جاري براي مسافران اتوبوس‌هاي بين شهري در ٨ ارديبهشت ماه به ثبت رسيده است. در اين روز به دليل آنچه در نهايت «سرعت بالا» و «نقص فني و ناامن بودن شيشه‌هاي اتوبوس» اعلام شد واژگوني يك دستگاه اتوبوس بين شهري اسكانيا متعلق به شركت واحد تهران و حومه، به داخل رمپ بزرگراه آزادگان تهران، ٨ كشته و ٢٥ مجروح بر جا گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برخی از این راننده ها مدام در حال صحبت با تلفن همراه هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار