بازدید 3859
۶

آدمکشي براي سرقت گوشي ۲۰ هزار توماني

کد خبر: ۴۷۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 28 January 2015
دزد ۲۰ ساله سابقه دار تنها ۱۰ روز پس از آزادي از زندان، هنگام زورگيري يک گوشي تلفن ۲۰ هزار توماني، آدم کشت!

به گزارش خراسان، دقايق اوليه بامداد يکشنبه گذشته، زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران کلانتري خلق آباد از مرگ جوان ۳۸ ساله اي بر اثر ضربه چاقو خبر دادند.

در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي سيدجواد حسيني براي بررسي ماجرا، شبانه عازم محل حادثه واقع در ابتداي روستاي گرجي شد. جسد مرد ۳۸ ساله در حالي مقابل کارگاه يکي از بستگانش افتاده بود که خون از دهانش نيز سرازير شده و آثار ضربه چاقو بر سينه اش نمايان بود.

يکي از کارگران کارگاه به مقام قضايي گفت: دقايقي قبل جواني به وسيله گوشي مقتول با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت: يکي از دوستانم با صاحب گوشي درگير شد و او را کشت اين گوشي را هم من به مبلغ ۲۰ هزار تومان از او خريده ام.

اين در حالي بود که عامل يا عاملان جنايت متواري شده بودند و هيچ سرنخي از آنان وجود نداشت. اين گزارش حاکي است: با انتقال جسد به پزشکي قانوني، «قاضي حسيني» با صدور دستورات ويژه اي از ماموران کلانتري خلق آباد خواست تا تحقيقات خود را روي زورگيران سابقه داري که در اطراف محل جنايت سکونت دارند متمرکز کنند.

مالک کارگاه نيز که از بستگان مقتول بود گفت: او (مقتول) وضعيت مالي مناسبي نداشت و امشب (شب حادثه) در شيفت شب کار مي کرد ولي وقتي دير به کارگاه رسيد همکارانش نگران شدند و چند بار با گوشي تلفن همراه او تماس گرفتند که پاسخي نداد ولي دقايقي بعد با تماس يک جوان پيکر بي جان او مقابل در ورودي کارگاه پيدا شد.

بنابراين گزارش، گروهي از ماموران انتظامي به سرپرستي سروان فرخاني (رئيس کلانتري خلق آباد) عمليات اطلاعاتي و ردزني عامل يا عاملان اين جنايت را با به کارگيري مخبران محلي ادامه دادند تا اين که در کمتر از ۲۴ ساعت، جوان ۲۰ ساله اي که قبلا نيز به اتهام سرقت روانه زندان شده بود مورد ظن آنان قرار گرفت و ساعتي بعد با صدور دستور قضايي تحت تعقيب قرار گرفت.

اگرچه چند مظنون در اين باره دستگير شده بودند، اما وقتي مظنون اصلي که رضا نام دارد به دام افتاد ديگر مظنونان آزاد شدند و اين متهم مورد بازجويي قرار گرفت. او ابتدا سعي داشت ارتکاب قتل را انکار کند اما وقتي در برابر شواهد و دلايل مستند قرار گرفت گفت: من به «رضا جوجه» معروف هستم و آخرين بار پس از تحمل ۶ ماه زندان ۱۰ روز قبل آزاد شدم.

آخر شب بود که شيشه مصرف کرده بودم و در حالي که آهنگ گوش مي کردم از روستاي گرجي به سمت جاده شهر خارج شدم. کارد آشپزخانه را هم برداشته بودم تا از خودم دفاع کنم وقتي نزديک کارگاه رسيدم مردي را ديدم که به من «سوسول ساندويچ خور» گفت. من هم که عصباني شده بودم با چاقو ضربه اي به او زدم و فرار کردم.

گزارش خراسان حاکي است: متهم اين پرونده جنايي وقتي ديد داستان ساختگي اش مورد قبول قاضي قرار نگرفته است و پس از آن که توسط مقام قضايي راهنمايي شد حقيقت ماجرا را اين گونه بيان کرد: وقتي آن مرد (مقتول) قصد داشت وارد کارگاه شود گوشي او را ديدم و به قصد زورگيري چاقو کشيدم، اما او مقاومت کرد و گوشي را به من نداد من هم در حالي که ضربه اي به سينه اش زدم گوشي را از او گرفتم که روي زمين افتاد.

در اين لحظه با لگد به دهانش کوبيدم و با شماره اي که روي گوشي بود تماس گرفتم تا او را به بيمارستان ببرند من نمي دانستم او با همين يک ضربه مي ميرد!! پس از آن هم به منزل رفتم و به مادرم گفتم که با فردي درگير شدم، اما مي گويند او مرده است! چاقو را هم روي پله ها انداختم که توسط ماموران کشف شد.

 با اعترافات متهم، اين پرونده، قاضي سيدجواد حسيني ضمن صدور دستور بازداشت موقت، وي را در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد تا بررسي هاي بيشتري در اين باره انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اعدام
مواد مخدر یک آدم را به حیوان تبدیل می کند . چقدر راحت آدم کشته انگار که مگس پشه کشته .
چرا این حیوان آزاد شده؟
به نظر من مستقیم ببرنش برای اعدام، محاکمه نیاز نداره!
جوجه دیروزی ، دایناسور امروزی
جوان 20 ساله !؟ سابقه دار!؟ تازه هم از زندون اومده بیرون!؟ تا وقتی که مشکل اشتغال ومعیشتی حل نشه بخشی از جرایم ادامه پیدا میکنه
باید به صداقتش ایول گفت....مثل یه مرد اعتراف کرده......خب به غیرتش بر خورده اون یارو بهش این حرفو زده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس