بازدید 3242

ضرورت تسریع در قطع یارانه ثروتمندان

کد خبر: ۴۷۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ 27 January 2015
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس گفت: باید با قطع یارانه دهک های پردرآمد منابع لازم را برای ارائه تسهیلات به جوانان بیکار تأمین تا صرف اشتغال زایی شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد علیپور در نشست علنی امروز (سه شنبه 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، با درود به شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و همچنین گرامیداشت قیام مردم آذربایجان در بهمن 57 گفت: بهمن ماه، ماه یادآوری مبارزات یکپارچه مردم ایران علیه طاغوت است .

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امریکایی ها 50 سال به سران طاغوت دیکته کرده بودند که ایران یک ماه هم نمی تواند بدون اتکا به امریکا، کشور را اداره کند و اقتصاد و ارتش کشور صددرصد به آنها وابسته است اما امروز به کوری چشم امریکایی ها سی و ششمین سال پیروزی خون بر شمشیر را جشن می گیریم و ثابت کردیم می توانیم در برابر غربی ها پیروز شویم.

علیپور تصریح کرد: امریکایی ها هر توطئه ای از جمله اعمال تحریم و کاهش قیمت نفت را طراحی و اجرا کنند محکوم به شکست خواهند بود مردم ایران در پرتو پیروی از توصیه های داهیانه مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان پیروز خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تشکر از دکتر لاریجانی به دلیل سفر کاری به استان آذربایجان و رسیدگی به مشکلات این منطقه افزود: این روزها پرداخت یارانه به افراد غیر نیازمند مورد توجه محافل رسانه ای، نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بوده این در حالی است که در بودجه سال 93 دولت مکلف شده بود افراد غیر نیازمند به دریافت یارانه نقدی را شناسایی و یارانه آنها را قطع کند اما این مهم اجرایی نشده است.

علیپور تصریح کرد: باید به معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده توجه شود به دلیل اینکه روز به روز به تعداد تحصیلکرده های بیکار اضافه می شود این در حالی است که از 3 سال قبل استخدام های دولتی در وزارتخانه ها به حالت تعطیل درآمده است.

وی ادامه داد: وضعیت فضای کسب و کار کشور به صورت مطلوب بهبود نیافته بنابراین باید تلاش شود تا با قطع یارانه دهک های پردرآمد منابع لازم برای ارائه تسهیلات به جوانان بیکار تأمین تا صرف اشتغال زایی شود و نکته دیگر آنکه رئیس جمهور و وزرای هیأت دولت به معضل بیکاری نمی پردازند این در حالی است که جوانان تحصیلکرده بیکار در شرایط بحرانی قرار گرفته و به علت نداشتن شغل نمی توانند ازدواج کنند و اشخاصی که ازدواج نیز کرده اند باید سربار پدر و مادر خود باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار