بازدید 2634

مذاکرات گزینه مناسب جهت رفع سوء‌تفاهم‌هاست

کد خبر: ۴۷۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 27 January 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با بیان اینکه مذاکرات را گزینه مناسب جهت رفع سوء‌تفاهم‌های هسته‌ای می‌دانیم٬ گفت: اگر مذاکره خود به خود مبنایی برای فرصت سوزی ما و فرصت سوزی برای دیگران شود قطع آن را توصیه می‌کنیم.

به گزارش خانه ملت٬ فتح‌الله حسینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی٬ گفت: اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام از سوی رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنم.

نماینده مردم گیلانغرب٬ قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی٬ خطاب به رئیس جمهور٬ افزود: سفر مقام معظم رهبری در مهرماه سال 90 موجب شادی وصف ناپذیر مردم استان کرمانشاه شد اما متاسفانه تاکنون بخش زیادی از مصوبات سفر اجرایی نشده انتظار داریم دستور اجرایی شدن مصوبات داده شود.

وی ادامه داد: همانگونه که بارها گفته‌ایم مذاکرات را گزینه مناسب جهت رفع سوء‌تفاهم‌های هسته‌ای می‌دانیم اما اگر مذاکره خود به خود مبنایی برای فرصت سوزی ما و فرصت سوزی برای دیگران شود قطع آن را توصیه می‌کنیم.

حسینی خطاب به رئیس جمهور کشورمان٬ افزود: همانگونه که مستحضرید در اکثر مناطق استان کرمانشاه در طول 8 سال دفاع مقدس در اثر درگیری مستقیم جنگ٬ بمباران‌ها٬ موشک‌باران‌های بی‌حساب و شرایط ناامن جنگی نه تنها در هیچ منطقه‌ای اشتغال زدایی صورت نگرفت بلکه با ویران شدن اکثر مراکز موجود از غافله توسعه و پیشرفت در مقایسه با مناطق دور از معرکه جنگ باز ماند.

وی گفت: آنکه در 8 سال سهم عمده بودجه مصوبه و اعتبارات و امکانات قانونی این استان با تصمیم دولت با کمال تاسف در سایر نقاط امن کشور به مصرف رسیده است.

با بیان این که کرمانشاه دارای آمار بالایی از بیکاران است گفت: انتظار می‌رود که دولت با اجرای برنامه توسعه همه جانبه در راستای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه اقدامات لازم را انجام دهد و مردم را در این امر سهیم کند.

وی افزود: اجرای طرحها و برنامه‌های عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی و تولیدی با هدف رفع بیکاری با زمان بندی مشخص می‌تواند به تولید و اشتغال کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ همچنین خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع مشکل بدهکاران بانکی و مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در استان کرمانشاه شد و گفت که در این راستا لازم است تسهیلات لازم بانکی به بانکها داده شود.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص تسهیلات لازم به ایثارگران برای جذب آنها در ادارات و ارگان‌ها ، از وزیر بهداشت و درمان خواستار اجرایی کردن فاز دوم بیمارستانی در سر پل ذهاب شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاری کافی در این بخش٬ تصریح کرد: سرمایه گذار برای انجام سرمایه‌گذاری نیازمند اطمینان از بازگشت پول و همچنین سود حاصله باشد.

وی خطاب به رئیس جمهور٬ گفت: باید برای ایجاد اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان عزم جدی صورت بگیرد.

حسینی همچنین با تاکید بر لزوم بازگشایی مرز خسروی و همچنین تنظیم سند راهبردی رزمندگان از وزیر کشور خواست که با اتخاذ تمهیداتی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بازارچه‌های مرزی و ورود غیر قانونی سازمان همیاری‌ شهرداری اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی٬ گفت: حق ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به ویژه در مناطق جنگی بر کسی پوشیده نیست از این تنظیم سند راهبردی رزمندگان در برنامه های دولت ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس