بازدید 2104

توجیه ابتکار از غیرقانونی جلوه دادن پروژه‌ها چیست؟

کد خبر: ۴۷۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 27 January 2015
 نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به رئیس سازمان محیط‌زیست خواستار توضیح علت غیرقانونی جلوه دادن پروژه‌های قانونی شد.

به گزارش خانه ملت، امیرعباس سلطانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 7 بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به روسای جمهور و مجلس و ملت ایرن با بیان اینکه تبعیض تا به کجا و ظلم به مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه تا به کی؟ گفت: پروژه‌های خلاف قانون مثل گلاب بهشت‌آباد بدون داشتن مجوز است و به استناد مدارک موجود با کمک زر و زور و تزویر در حال اجرا است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در مجلس با بیان اینکه متاسفانه به دلیل رابطه و جایگزینی آن بر ضوابط، افرادی در وزارت نیرو به دلیل سوءمدیریت و اعمال نفوذهای مختلف، پروژه 20 ساله سبزکوه که ردیف بودجه‌ای داشتیم و مراحل قانونی آن کاملا طی شده و کار در حال اجرا را تعطیل می‌کنند، ادامه داد: مردم باید آب آلوده مصرف کرده و منطقه سرسبز به کویر لوت تبدیل شده و مردم در حال مهاجرت فزاینده هستند. این چه مدیریتی است که امثال رسولی‌ها و میرانی‌ها با جرأت و جسارت دستور وزیر متبوع خود را اجرا نکرده و مخالفت و عناد می‌ورزند. چرا با اینگونه افراد مسئله‌دار که سالیان دراز وزارت نیرو را به بیراهه برده‌اند، برخورد نمی‌شود؟

وی ادامه داد: در صورت ادامه این وضع قطعاً برخورد جدی خواهد شد اگر چه به قیمت جان مردم استان و نمایندگان تمام شود.

سلطانی خطاب به ابتکار با بیان اینکه چرا با خاطر وابستگی خانوادگی پروژه‌های قانونی را یک شبه غیرقانونی می‌کنید، گفت: چه توجیهی دارید که پروژه‌های قانونی را خلاف جلوه می‌دهید؟ از هیات رئیسه و نمایندگان خواستار کمک به مردم در این زمینه هستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها