بازدید 5025

پیشنهاد تدریس «فتنه‌شناسی» در دانشگاهها

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: واحد درسی فتنه‌شناسی در دروس دانشگاهی گنجانده شود.
کد خبر: ۴۷۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 27 January 2015
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: واحد درسی فتنه‌شناسی در دروس دانشگاهی گنجانده شود.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از ارومیه، سردار خرم روز گذشته در نشست فصلی فرماندهان حوزه و نواحی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به جوانان اروپا درس اخلاق نیست؛ بلکه آمیزه‌ای از حکمت، علم و اعتقاد اسلامی و دینی است.

وی افزود: مسئولیت در بسیج دانشجویی ایجاب می‌کند که مسئولان همیشه نسبت به مسائل روز به روز باشند و این اطلاعات را باید از منابع و ماخذهای اصیل استخراج کنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حرکت مجاهدت‌گونه در راستای آرمان‌ها، شرط موفقیت بسیج دانشجویی است و این مسئله در راستای اخلاص، صداقت، وفاداری، سلامت نفس و مدیریت در عمل حاصل می‌شود.

سردار خرم تحول علمی در دانشگاه‌ها را کند ارزیابی کرد و گفت: در مراکز علمی تحول وجود دارد؛ اما متاسفانه شتابان و چشم‌گیر نیست.

وی افزود: امروز منافقین به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه هستند و بهترین گزینه برای این کار مراکز علمی و دانشگاه‌هاست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: آنان در تلاشند تا گفتمان اسلام و امام و رهبری در یک طرف قرار گیرد و در تقابل با آن گفتمان‌های دیگری را تعبیه می‌کنند.

سردار خرم ادامه داد: اگر امروز آمریکا و غرب حاضر شده با ایران مذاکره کند به دلیل دستیابی کشورمان به غنی سازی 20 درصد است به دلیل تعدد مراکز هسته‌ای و به علت قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی است.

وی شناخت و بصیرت را دو عنصر اصلی در بسیج دانشجویی دانست و گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها نقش کلیدی دارد و نباید نقش آن در فضای بسته خلاصه شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: واحد درسی فتنه‌شناسی در دروس دانشگاهی باید گنجانده شود تا دانشجویان به صورت عمقی با این مسئله آشنا شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر