بازدید 2495

ویسی: آماده بازی با نفت هستیم

کد خبر: ۴۷۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 27 January 2015
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان شرایط تیمش را نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر می داند و می‌گوید بازی تیمش مقابل نفت‌تهران می​تواند یک بازی جذاب برای تیم​های صدر جدولی باشد.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: دیدارمان با نفت شاید یک بازی معمولی نباشد، چرا که نفت امسال تیم خوبی شده و صدر جدول را هم گرفته است و بازی​های خوبی ارایه داده است.

وی افزود: تیم ما نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده است و این بازی می​تواند یک بازی جذاب برای تیم​های صدر جدولی باشد و ان‌شاالله بتوانیم هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و لیگ را هم​چنان در بالا و پایین جدول داغ نگه داریم. ما برای امتیاز گرفتن به تهران می​رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم​مان از نظر روحی - روانی، آمادگی جسمانی و فنی کاملا آماده است و امیدوارم یک بازی خوب مقابل نفت تهران انجام دهیم و دست پر به اهواز برگردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در تعطیلات لیگ، بازی​های دوستانه خیلی خوبی انجام دادیم و انتظارمان هم همین بود. ابتدای فصل که بازی‌های دوستانه انجام دادیم، شکل و شمایل تیم​مان آن‌چه می​خواستیم، نبود ولی اکنون تیم‌مان واقعا شکل گرفته است. ما به جز تورنمنت استان که هدف​مان در آن چیز دیگری بود، در سایر بازی​های دوستانه​مان شکست نخوردیم و فکر می​کنم با شروع مجدد مسابقات لیگ، تیم ما یک تیم منسجم و خیلی خوب و آن تیمی که گفته بودم می​تواند رتبه‌اش تک رقمی شود، خواهد شد. ما چند بازیکن خوب جذب کرده‌ایم که از نظر تجربه، ​اخلاق و فنی خوب هستند و واقعا به ما کمک می​کنند.

ویسی در ادامه درباره تغییر برنامه مسابقات، عنوان‌کرد: از 70 روز پیش به ما گفتند که لیگ 53 روز تعطیل است و ما برای برگزاری مسابقات در 13 بهمن​ماه برنامه​ریزی کرده بودیم و اکنون برگزاری مسابقات سه روز تغییر کرده است و البته از قبل هم اعلام کرده بودند که در صورتی که تیم‌ملی از جام ملت​های آسیا حذف شود، شاید برنامه مسابقات تغییر کند و ما این آمادگی را داشتیم و هیچ اعتراضی هم نداریم و بازی می​کنیم.

وی همچنین درباره دادن هشدار به بازیکنان تیمش که به دلایل غیرفنی کارت قرمز دریافت می کنند، گفت: ما در بازی​های دوستانه​مان هم اخراجی دادیم که این از نظر اخلاقی برای تیم​مان خوب نیست. به بازیکنان​مان گفته‌ایم که حتی تکل هم روی پای بازیکن حریف نزنند که آن بازیکن مصدوم شود و ما حتی نمی​خواهیم با ناداوری برنده شویم، پس باید با هواداران، داور و بازیکنان حریف​مان با اخلاق و منش رفتار کنیم و به دور از انسانیت است که بخواهیم با بی​احترامی با رقیب و یا انجام خطا، جو را به سود خودمان تغییر دهیم و ما این را قبول نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه‌داد: به همین دلیل این هشدار را به بازیکنانم دادم و سفت و سخت هم پای آن ایستاده​ام و اگر بازیکنی کارت زرد و قرمز غیرفنی بگیرد، جریمه سنگینی برای او در نظر می‌گیرم و حتی ممکن است که او را به باشگاه بسپارم و دیگر به او اجازه ورود به تمرینات را هم ندهم.

وی در ادامه درباره عملکرد تیم‌ملی در جام ملت​های آسیا، گفت: تیم‌ملی واقعا خوب بود و در مرحله گروهی با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد و خیلی خوب بالا آمدیم و اگر در بازی با عراق تمرکز کی​روش به ‌هم نمی​خورد ما 8، 9 نفره هم می​توانستیم عراق را شکست دهیم. متاسفانه تمرکز کی​روش به هم ‌خورد و این موضوع به بازیکنان هم انتقال پیدا کرد و آن‌ها هم عصبی شدند. تیم ما در این بازی دو بار عقب افتاد ولی در حالی که 10 نفره بودیم، جبران کردیم، پس می​توانستیم بازهم گل بزنیم و حتی در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی متاسفانه تمرکز تیم​مان به‌هم خورد. من به تیم خسته نباشید می​گویم و واقعا با لیاقت بودند و خوب بازی کردند.

ویسی درباره انتقاد برخی ها نسبت به عملکرد کی​روش، عنوان‌کرد: اگر فدراسیون فوتبال از کی​روش می​خواست که زیر ساخت​های‌مان را درست کند و جوان بیاورد و فوتبال​مان را از پایه شروع کنیم، این بحث دیگری بود ولی وقتی نتیجه می​خواست، پس عملکردش خوب بود. درست است فضا را خیلی برای کی​روش باز کردیم و در مواردی هم او فکر می​کرد که ما متوجه خیلی از مسایل نیستیم ولی کی‌روش مربی حرفه​ای است که به فوتبال ما کمک کرد و بازیکنان تیم‌ملی هم دوستش دارند و این خیلی مهم است. کی​روش همیشه باعث شادی مردم و آمدن آن​ها به خیابان​ها شده است.

وی بیان‌کرد: به هر حال اکنون می​گویند که چرا تیم بد بازی می​کند که باید بگویم آیا اگر تیم‌ملی خوب بازی می‌کرد و حذف می​شد، به این موضوع راضی بودید؟ در هر صورت شیوه کی‌روش هم یک شگرد فوتبالی است. من به جز بازی با عراق که تمرکز کی​روش به‌هم خورد و غیرحرفه​ای‌گری انجام داد، به عنوان یک مربی از سایر کارهای او راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شما موافق ادامه همکاری فدراسیون با کی‌روش هستید؟ گفت: این موضوع به من ارتباط پیدا نمی​کند ولی به عنوان یک مربی می​گویم کار کی​روش خوب بوده و آن‌چه از او می​خواستیم انجام داده است و تیم را به جام‌جهانی برد و در مسابقات جام ملت​های آسیا هم تیم را از گروه خودش بالا کشاند. به هر حال اگر قرار است کی​روش برود که به نظر من بماند بهتر است، باید یک مربی بالاتر از او بیاوریم و آیا می​توانیم این کار را انجام دهیم؟ در کل کی​روش بماند بهتر است اما به مربیان لیگ برتر هم کمک کند و دوره​های آموزشی برای ما بگذارد که این خیلی مهم است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر